Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי בתל אביב

    (91)

    אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים מול הליך פלילי, אנחנו רוצים, בראש ובראשונה, לציין בפניכם כי אתם ממש לא לבד, גם אם זה נראה לא פשוט כעת. בסופו של יום, המציאות היא הרבה יותר מורכבת ממה שנדמה בשלב הראשון וגם אם אתם צריכים להתמודד מול הליך פלילי, יכול להיות כי עם סיוע של עורך דין פלילי בתל אביב, תמצאו את עצמכם במקום אחר, בסופו של דבר.

    במאמר הבא, נדבר על היתרון של עורך דין פלילי בתל אביב, מה התפקיד שלו ואיך יודעים לבחור את האדם הנכון. אז נשמו עמוק, אנחנו מתחילים עכשיו.

    מה התפקיד של עורך דין פלילי

    עורך דין פלילי בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, מייצג את האינטרסים של הלקוח שלו. הדין הפלילי מאופיין בכך שהנאשמים בעברה פלילית, נאשמים למעשה, בעבירה על החוק הישראלי. למה אנחנו מציינים את הנקודה הזו? משום שלא בכל פעם, כאשר פונים לעורך דין, הסיבה היא בהכרח בשל עבירה על החוק. למשל, עורך דין נדלן מלווה את הלקוחות שלו בדרך לביצוע עסקה בתחום המקרקעין, עורך דין לענייני משפחה, מסייע במידה ויש וויכוח בנוגע לעיזבון או ירושה. עורך דין פלילי מלווה את הנאשמים ומסנגר עליהם בבית המשפט. כמובן, במידה ואתם רוצים לתבוע משהו אחר, עורך הדין הוא זה שישטח את הטענות שלכם בפני בית הדין.

    למה תמיד כדאי לבחור עורך דין פלילי בתל אביב

    ראשית, ככלל, כתב אישום על עבירה פלילית מגישים בבית משפט במחוז בו נמצא האזור בו בוצעה העבירה. אם אתם נשפטים בבית המשפט השלום או המחוזי בתל אביב, הרי שמטבע הדברים, נכון לבחור עורך דין המכיר את השטח ומופיע שם באופן יום יומי. יתרה מזאת, כאשר אתם בוחרים עורך דין אתם בוחרים את מי שיהיה שם על מנת ללוות אתכם בתהליך. לא פעם, העבודה של עורך הדין היא לתת לכם מידע משמעותי על המתרחש בתיק, לתת לכם ייעוץ משפטי לפני מתן עדות וכן הלאה. לכן, תמיד טוב לבחור באיש מקצוע מעולה, הפועל, בעיר במחוז בו הניסיון של עורך הדין היא בעיר תל אביב. 

    לבחור נכון כדי לשמור על הזכויות שלכם

    כאמור, המשימה של עו"ד פלילי היא לשמור על האינטרסים שלכם ולהגן עליכם בשם החוק. אל תשכחו, גם אם אתם מואשמים בביצוע ביצעתם עבירה, הרי שאתם אזרחים שווי זכויות ומגיעה לכם הגנה משפטית מעולה. צרו קשר עם עורך הדין אלון שליכטר עוד היום וקבלו מענה מבעל מקצוע בעל ניסיון רב הדין הפלילי. אל תמתינו, אלו הזכויות שלכם.

     

     

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    עורך דין פלילי בתל אביב מומחה לפלילים

    אדם הנמצא במרכזו של הליך פלילי המתנהל נגדו צפוי להתמודדות לא קלה, כך גם משפחתו. המהלך הראשון שצריך לנקוט מי שזומן לחקירה או שנחשד בפלילים הוא פניה מוקדמת, ככל שניתן, לעורך דין פלילי בתל אביב. ישנה חשיבות משמעותית לבחירה בעורך דין פלילי שעוסק באופן בלעדי בהגנה משפטית במגוון רחב של עבירות פליליות, עורך דין שהוא מנוסה ביישום הדין וסדר הדין הפלילי, עורך דין שהליטיגציה של המשפט הפלילי והופעות בבתי המשפט הם עבורו לחם וחמאה. לעורך דין פלילי שמשרדו ממוקם בתל אביב יש היכרות עם בתי המשפט במחוזות תל אביב והמרכז ועם הגורמים השיפוטיים היושבים בהם, וכן עם הפרסונות מטעם החקירה והתביעה. אך לא רק: עורך דין שמקום מושבו בתל אביב מבטיח ללקוחו זמינות לאורך כל שעות היממה כמו גם מענה שוטף ומהירות תגובה לכל התפתחות והתרחשות.

    מתי נצטרך עורך דין פלילי בתל אביב?

    עורך דין פלילי בתל אביב הוא כנראה כל מה שאתם צריכים. זומנתם לחקירה? נחקרתם באזהרה? מואשמים בעבירות פליליות חמורות? מחפשים עורך דין פלילי? עו"ד לעניינים פליליים מתמחה בתחומים המסווגים לקלסיפיקציה של סדר הדין הפלילי. להבדיל מהמשפט האזרחי, התובע במשפט הפלילי משמש כבא כוחה של המדינה, כך שסנגורו של הנאשם מייצג אותו, למעשה, אל מול המדינה. הכירו את עו"ד אלון שליכטר, העוסק בעניינים פליליים ובעל מוניטין של שנים בתחום.

    עורך דין פלילי בתל אביב – שיתוף פעולה מקצועי עם עו"ד אלון שליכטר

    חקירה ומשפט פלילי הם לא עניינים לאדם להתמודד איתם כאשר הוא חשוף. כל מילה שימסור לכל גורם יש בה כדי להעשיר את תיק החקירה ולהכריע את המשך ההליכים, ואף להביא למעצר והעמדה לדין פלילי. משרד עו"ד אלון שליכטר מומחה במשפט פלילי ועוסק באופן קבוע ובלבדי בהגנה משפטית מקיפה וחכמה על חשודים ונאשמים בכל קשת העבירות הפליליות ובכל הערכאות, החל מהזימון הראשוני לחקירה במשטרה, מעצרים, שימוע טרם הגשת כתב אישום וניהול הליכים פליליים, ערעורים פליליים ועד הסדרי טיעון מצויינים, ביטול כתבי אישום ומחיקת רישומים פליליים.

    עורך דין פלילי בתל אביב – לפנות אל המומחים בתחום

    עו"ד אלון שליכטר צבר ידע משפטי נרחב בדין הפלילי ובפרוצדורה הפלילית ועוסק באופן בלעדי בליווי וייצוג משפטי של חשודים ונאשמים בכל קשת העבירות הפליליות, תוך הקפדה על טיפול מקצועי, יסודי ומסור. עו"ד שליכטר מכיר היטב את המצוקה בה נמצא חשוד בפלילים ועושה שימוש בהיכרותו עם המערכת המשפטית וגורמי החקירה לצורך תכנון המהלכים וקבלת ההחלטות הטובות והנכונות ביותר בנסיבותיו של לקוחו. בעת מצוקה ישנה הזדמנות בלתי חוזרת לפנות לאיש המקצוע הנכון וכאשר מדובר בהליכים פליליים ומשפט פלילי אין מקום לטעויות – אתה זקוק לכלי הכי חזק שלך.

    עו"ד פלילי בתל אביב

    ככלל, בין אם מעוניינים להסתייע בשירותיו של עורך דין פלילי בתל אביב או בכול מקום אחר בארץ, חשוב לוודא שהוא אכן עוסק בתחום הפלילי בלבד ואינו נמנה עם עורכי הדין המטפלים בכול תיק המזדמן לידם ובכל תחומי המשפט. לפיכך, בעת החיפוש אחר עורך דין, יש לברר פרטים בנוגע לתחומי התמחותו וניסיונו.

    בהקשר זה, כדאי להיות מודעים לכך שגם בתחום הפלילי ישנם תתי התמחויות, כמו לדוגמה עבירות מין, עבירות הונאה, עבירות רכוש, עבירות סמים, כמו גם אלימות במשפחה, הלבנת הון, צווארון לבן, הימורים וכן הלאה – כאשר לא כל עורך דין רכש ניסיון בתחומים הספציפיים. לפיכך, במאזן שבין ניסיון לוותק, מוטב להעדיף משרד עורכי דין עם ניסיון בסוגיה הרלוונטית מאשר משרדי עורכי דין גדולים עם וותק של עשרות שנים אך נטול מושג בכול הנוגע לסוגיה הנדונה.

    לבחור עורך דין פלילי בתל אביב המתאים ביותר

    תחום הפליליים נחשב לתחום נוקשה וקפדני, ורמת הענישה בו מהמחמירות ביותר – וכוללת בתוכה לא רק עונשים כספיים, אלא גם מאסרים ממושכים. לפיכך, כדאי להיצמד לכמה כללי זהב במהלך בחירתו של עורך דין פלילי. זאת במטרה להבטיח את הבחירה הטובה והנכונה ביותר. הסתייעו בשירותיו של עורך הדין אלון שליכטר המתמחה בעניינים פליליים מזה שנים רבות, אשר ייצוגו יבטיח לכם שירותיות, דיסקרטיות מוחלטת לצד ליווי מתאים ויחס אישי. פנו עוד היום אל משרדינו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.