Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי בצפון

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    עורך דין פלילי בצפון אלון שליכטר, נותן שירות מקצועי, דיסקרטי בכל שעות היממה באזור הצפון. המשרד מייצג אנשים נורמטיביים שזוהי הסתבכותם הראשונה עם החוק ומשכך מבין את הצורך המיוחד לתת ליווי וייעוץ ללקוח כמו גם למשפחתו.

    עורך דין פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון בייצוג והתנהלות מול הגורמים השונים לרבות תחנות משטרה ובתי משפט, הבנת הדינמיקה המשתנה בהליכים השונים הינה חשובה מאוד כמו גם הניסיון המקצועי בו מחזיק המשרד.

    יש לזכור כי אם אתה חשוד בעבירה פלילית והחוקרים מבקשים לדבר איתך, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין פלילי בצפון באופן מיידי כדי לעזור לך בהליך, תמיד הכי טוב שיש מישהו בשלב מוקדם כדי לשמור על הזכויות שלך, ילווה אותך בצורה מקצועית ונפשית.

    חשוב לזכור! כללי האצבע לחקירה במשטרה:

    • התייעצו לפני הזימון לחקירה עם עורך דין פלילי בצפון.
    • אין לתת שום גרסה טרם הגיע עורך דין לייעץ לכם לפני החקירה
    • אין לדבר אם אף אחד מלבד עורך הדין שלכם בעניין שלגביו זומנתם.
    • לא לחתום על שום מסמך המתעד את החקירה ללא שקראתם אותו לפני כן.
    • לא לדבר עם החוקר או אף אחד אחר גם אם זה מחוץ לחדר החקירות.
    • לא להודות "סתם" כי מבטיחים לכם ללכת הביתה או שייסגר התיק.

    חקירה במשטרה, גם אם נראה כי המדובר בעניין שולי, הם מקרים המחייבים ייעוץ משפטי של עורך דין פלילי בצפון. גם אם מדובר בהוצאה כלכלית, אשר בסופו של יום יכול ויחסוך עלויות משפטיות בהמשך, אלא הינו הליך שעליכם להילחם בחירוף נפש על שמכם הטוב שכן חקירה במשטרה משאירה כתם קשה למחיקה במקרה הטוב, ובמקרה הרע מובילה להגשת כתב אישום בשל חוסר הבנה ולחצים מההליך.

    ישנה חשיבות רבה של ייצוג עו"ד פלילי, הגרסה הראשונית והצעדים הראשונים שתבצעו בהליך הפלילי יכולים לפעמים לקבוע את גורלכם ולכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין פלילי בצפון לפני ביצוע פעולה.

    שחרור ממעצר, הינו הליך מורכב, אשר ישנה חשיבות לניסיון והמקצועיות כמו גם לתמיכה בעצור ובמשפחתו. הליך המעצר הינו אינטנסיביי, בו גם העצור וגם המשפחה תחת לחצים רבים, עו"ד פלילי מנוסה יפעל לשחרור ממעצר במהירות בהתאם לנסיבות, ישוחח עם העצור בבית המעצר, יסביר באופן ברור לו ולמשפחתו את המצב המשפטי ואת האפשרויות אשר עומדות להם באותו הזמן. חשיבות נוספת לייצוג של עו"ד פלילי הינה תמיכה מוראלית בחשוד בבני משפחתו, זמן המעצר עבור העצור מלווה בבדידות, חששות, חקירות והרבה לא נודע, למעשה עורך דין פלילי בצפון, מהווה עבורו "צינור חמצן" נפשי וחולייה מקשרת לצריכים הבסיסים שלו לרבות ביגוד כאשר הוא מאחורי סורג ובריח.

    גם כאשר מוגש כתב אישום, ישנה חשיבות מכרעת לעו"ד פלילי מנוסה, הידע והניסיון בבחירת דרך ניהול התיק תוך הכרה בסיכויים ובסיכונים, עמידה על חפותו של הלקוח ולחימה על כך, לבין הבנה בנקיטת הליכים נוספים על מנת להגיע להסדר וענישה מקלים. גם אם לכאורה המצב המשפטי נראה ש"אין מה לעשות", מומלץ להתייעץ עם עו"ד פלילי, על מנת לבדוק את הטענות המשפטיות שבתיק, דבר שיכול להוביל לביטול כתב אישום.

    משרדו של עורך הדין אלון שליכטר, נותן מענה לכל אורכו של ההליך הפלילי ומייצג בהליכים השונים לרבות: חקירה במשטרה, שחרור ממעצר, כתב אישום, מחיקת רישום פלילי, סגירת תיק פלילי, חנינה לנשיא, ביטול רישיון נשק ועוד.

    זומנת לחקירה? נעצרת? הוגש נגדך כתב אישום? חייג באופן מיידי

    עו"ד פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי ובעל ניסיון בהליכים אלו. המשרד פעיל 24/7 ומייצג באזור הצפון.

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    עורך דין פלילי בצפון – אלון שליכטר

    פעמים רבות אדם זקוק לעזר כנגדו – איש המפתח שיש בידו לסייע לאדם להיחלץ מן המצוקה אליה נקלע. כאשר אנו סובלים מבעיה רפואית, נפנה אל הרופא שתחום מומחיותו רלוונטי לגבינו ויש לו את הכלים לתת את האיבחון המדויק ביותר ובהתאם לזה להנפיק את המרשם לתרופה הנכונה. בדומה לכך, רק עורך דין שעוסק בדין ובפרוצדורה הפלילית יום יום, שניסיונו המעשי עשיר, שהוא יודע מה נחוץ על מנת להשיב לעציר את חירותו או לשפר את תנאי מעצרו והוא מנוסה בהופעות בבתי המשפט בהליכים פליליים, יכול להעניק ללקוחו הגנה מקסימלית ונבונה, "לשלוף" את הקלף הנכון מהשרוול בתזמון המדויק, לצמצם את חשיפתו כחשוד או כנאשם ולהשיג עבורו את התוצאות המיטביות.

    עורכי דין פליליים בצפון

    עורך דין פלילי בצפון אלון שליכטר מומחה במשפט פלילי על כל שלביו ורבדיו ועוסק זה שנים בליווי וייצוג חשודים שמגוריהם בצפון הארץ בשלבי החקירה המשטרתית, בשלבי המעצר ובהליכים מול הפרקליטות ורשויות התביעה וכן נאשמים בפלילים בהליך השימוע ובמסגרת הליכים בערכאות המשפטיות השונות בכל קשת העבירות הפליליות, לרבות בעבירות המתה – רצח, הריגה וגרימת מוות ברשלנות, עבירות סמים לרבות יבוא, יצוא, גידול, סחר בסמים והחזקתם, עבירות מין חמורות, עבירות אלימות ואלימות במשפחה, צווי הרחקה וצווי מניעת הטרדה מאיימת, עבירות רכוש ועבירות צווארון לבן – שוחד, הונאה, מרמה והפרת אמונים, עבירות פשיעה חמורה ועבירות תעבורה לרבות נהיגה בשכרות ומהירות מופרזת.

    עו"ד פלילי בצפון אלון שליכטר – מומחה למשפט פלילי

    עורך הדין הפלילי אלון שליכטר צבר במהלך שנות עבודתו ניסיון עשיר ולזכותו הישגים משפטיים מרשימים בהליכים פליליים מורכבים ומאתגרים. עורך הדין שליכטר מייצג חשודים ונאשמים נורמטיביים, קרי, ללא עבר פלילי, חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן העוסקים במקצועות חופשיים (עורכי דין, רואי חשבון ועוד) ואף חשודים ונאשמים המשתייכים למשפחות פשע וארגוני פשיעה. עורך דין אלון שליכטר מעניק ייעוץ, סיוע והכוונה מקדימה לחקירה המשטרתית וייצוג מסור ומקיף בכל ההליך הפלילי תוך חתירה לזיכוי מלא וביטול כתב האישום או הקלת משמעותית של הענישה.

    עורך דין פלילי בצפון – כיצד תבחרו את עורך הדין?

    על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורכם יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים:

    • רמה מקצועית – רמתו המקצועית של עורך הדין היא שתכריע את גורלכם. יש לבדוק את ההופעות הקודמות של עורך הדין בבית המשפט, את מידת הצלחתו, את התיקים בהם עסק ואת המסמכים שניסח.
    • זמינות – על עורך הדין להיות זמין בשעות לא צפויות בהן עשוי מרשו להיחקר או להילקח למעצר. חשוב להעריך את מידת הזמינות של עורך הדין כבר מתחילת התהליך.
    • ניסיון – וודאו כי לעורך הדין ניסיון רלוונטי לתיק שלכם, וכי הניסיון שלו כולל הצלחה במקרים דומים.
    • אמון – יש לבחור בעורך דין היוצר אצלכם תחושה של אמון, עורך דין אשר אומר את כל האמת ולא את מה שהלקוח מצפה לשמוע. אמון זה הוא קריטי להצלחת התהליך.

    עורך דין פלילי בצפון – מה חשוב לבדוק?

    ישנם מספר דברים שחשוב לוודא במעמד הבחירה בעורך דין פלילי בצפון:

    • מומחיות וניסיון – חשוב לוודא שלעורך הדין המדובר יש וותק וניסיון בתחום, כמו גם ידע והיכרות עם העולם הפלילי על בוריו.
    • התמחות ספציפית בפלילים – כאמור יש לא מעט ענפים משפטיים, אולם העדיפות היא לשכור את שירותיו של מי שעוסק בפלילים בלבד, שכן זה מעיד על מידת ההיכרות שלו עם הענף הרחב והמורכב הזה.
    • המלצות של לקוחות קודמים – בירור אודות המוניטין של עורך הדין הפלילי ממקור ראשון יסייע לכם לאמוד בצורה טובה יותר את סיכויי ההצלחה. הקפידו לברר עם חברים קרובים ובני משפחה, להתייעץ איתם בנוגע לשירותיו ולהבין האם הוא מתאים לכם.

    עו"ד פלילי בצפון

    בשונה מתחומים אחרים בעולם המשפט, הענף הפלילי עוסק בדיני נפשות, שכן הם מאיימים באופן ישיר על חירות האדם, כבודו ושמו הטוב. כאשר אדם עומד בפני כתב אישום או חקירה פלילית, הוא מוצא את עצמו מאוים מפני כל הגופים הכי עוצמתיים ומעוגנים שקיימים במדינה – רשויות החקירה, המדינה התובעת וכו', ואין כל ספק כי הוא יכול להיות מופלל על ידם בקלות. המגן האנושי של נאשמים במקרים כאלו הינו עורך דין, ולמתגוררים בצפון הארץ, סיוע של עורך דין פלילי בצפון.

    עורך דין פלילי מומלץ בצפון – מי אמון על הייצוג המשפטי?

    הייצוג המשפטי ייעשה בהתאם לבחירות של זה ששוכר את שירותיו. אם פניתם ישירות לעורך דין פלילי בצפון והוא עובד כעצמאי, סביר להניח שהוא יהיה הגורם המייצג משפטית. אולם מי שפונה למשרד עורכי דין, צריך לקחת בחשבון שמי שערך את פגישת הייעוץ הראשונית, בדרך כלל עורכי הדין הבכירים והמובילים במשרד, לא בהכרח יהיה זה שייצג אותו בהליך המשפטי. ישנם משרדים שמקצים בפועל שכיר צעיר או שותף זוטר, לעתים חסר ניסיון או אף מתמחה שעדיין לא קיבל את רישיון עריכת הדין שלו. על כן, דרשו עוד טרם תחילת ההליך לדעת מיהו עורך הדין שעתיד לייצג אתכם משפטית לאורך כל הדרך, ובחנו היטב את המוניטין שלו כולל הניסיון והוותק. עו"ד אלון שליכטר הוא עו"ד מנוסה ומקצועי הפועל אך ורק לטובת הלקוח. פנו אליו לייעוץ.

    עורך דין פלילי מומלץ בצפון

    בחירת עורך דין פלילי בצפון מטעמך, מהווה מהלך קריטי בחיי מי שיש נגדו אישום פלילי. במדינת ישראל ההליך הפלילי אינו פשוט, ועורך דין פלילי טוב ידע להתאים את אסטרטגית ההגנה הטובה ביותר אל מול ההאשמות – ובמקרים מסוימים ידע גם להשיג זיכוי מלא, לנסח עסקת טיעון או לפחות להקטין למינימום את גזר הדין. משרד עו"ד בניהולו של אלון שליכטר מעניק לכם את ההגנה המובטחת.

    תפקידו של עורך דין פלילי

    עורך דין פלילי על פי רוב, עבור אזרח מן השורה, הוא מושג שלרוב אינו נוגע לחייו הפרטיים. עם זאת, גם אזרח שומר חוק עלול למצוא עצמו במצב בו הוא זקוק לשירותיו של עו”ד פלילי. נקלעתם לסיטואציה בה אתם צריכים סיוע ליווי וייצוג של עו"ד פלילי? הכירו את משרד עו"ד בניהולו של אלון שליכטר, העוסק בעניינים פליליים ומחזיק במוניטין גבוה ובוותק רב.