Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול כתב אישום בחבלה במזיד ברכב

    (5)

     

    נגד לקוח המשרד, איש נורמטיבי ממרכז הארץ, הוגש כתב אישום שייחס לו עבירת של חבלה במזיד ברכב. בעקבות ייצוג משרדו של עורך דין אלון שליכטר, הוחלט במדור תביעות תל אביב לחזור בהם מכתב האישום לאור טענות משפטיות, פגמים ראייתיים ונסיבות אישיות לקוח המשרד. לאור כך בית המשפט השלום בתל-אביב הורה על ביטול כתב האישום והמשפט כנגדו.

     

    ביטול כתב אישום ללקוח שהואשם בחבלה במזיד ברכב

    נגד לקוח המשרד הוגש בבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום המייחס לו עבירה של חבלה במזיד ברכב, עבירה חמורה, בניגוד לסעיף 413ה לחוק אשר מוגדרת עבירת פשע ולצידה עונש מאסר מקסימלי עד חמש שנים.

    הלקוח הגיע למשרדנו, עת קיבל את כתב האישום שהוגש כנגדו, ולשם כך אסף משרדנו אסף את חומר הראיות הרלוונטי, לשם הבנת הנסיבות, הזמן, והמקום בו התרחש האירוע, תמונות ואף סרטונים לבניית אסטרטגית הגנה מיטבית..

    לקוח המשרד הכחיש כמובן מכל וכל את המיוחס לו, בו נטען כי הוא חבל לאדם אחר ברכב בעת וויכוח של נהגים בכביש. לאור כך ובהתאם לראיות בתיק ולמכלול הנסיבות, משרדנו סבר כי אין דיי בראיות להוכחת אשמתו וכי גרסתו של לקוח המשרד הינה הגרסה העדיפה ודווקא המתלונן הוא זה שפעל שלא כדין.

    עבירה של גרימת חבלה במזיד לרכב, עבירה לפי סעיף 413ה לחוק העונשין מחייבת כיסוד מרכזי הוכחת פגיעה ברכב, משרדנו בחן לעומק את החומר הראייתי בו נמצא כי התלונה מסתמכת בעיקרה על עדותו של המתלונן, תמונה שצירף ומסמך שנערך מוסך מספר ימים לאחר הפגיעה לכאורה וזאת ללא הסבר סביר וכן דווקא מתיעוד אחר שקיים בתיק אותה פגיעה לכאורה שנטענת לא מתועדת כלל. 

    בהתאם לכך ונסיבות נוספות שלא ניתן לפרטם בשל חיסיון, ובמיוחד נוכח החשש כי הרשעה פלילית ובוודאי שכל עונש טען משרדנו בפני גורמי התביעה כי אין הצדקה להמשיך לנהל הליכים פליליים כנגד לקוח המשרד, ולאחר מו"מ ארוך התביעה המשטרתית בהגינותה הרבה השתכנעה מטיעוני המשרד והחליטה לחזור בה מכתב האישום – אשר משמעותו ביטול כתב האישום וביטול ההליך הפלילי על כל משמעותיו.

    להלן העתק מהחלטת בית משפט השלום בתל אביב לביטול כתב האישום בעבירת חבלה במזיד ברכב בעניינו של הלקוח:

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בההליך הפלילי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו