Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    שחרור ממעצר בחשד לדקירה ביחד עם אחרים

    (12)

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג בחורה נורמטיבית אשר נעצרה בחשד לעבירות חמורות של פציעה ודקירה בסכין יחד עם אחרים אדם אחר. על אף שהוגשה הצהרת תובע ומהשתכנע בית  משפט השלום בתל-אביב כי קיימות חולשות ראייתיות משמעותיות הורה על שחרורה למעצר בית.

     

    עורך דין מעצרים

     

    שחרור ממעצר בשלב הצהרת תובע – כללי

     

    לאחר מספר הארכות מעצר וכאשר החקירה מסתיימת, יכולה המשטרה או הפרקליטות להגיש הצהרת תובע בה מוצהר כי יש כוונה להגיש כתב אישום תוף שהחשוד יישאר במעצר שכן יש כוונה להגיש נגדו בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

    למרות זאת, בתי המשפט רשאים גם בשלב הזה לשקול את שחרורו של החשוד, אפשרות שלמרבה הצער בתי המשפט עושים בה פחות ופחות שימוש ובמיוחד בעבירות שעצם העבירה מהווה עבירה חמורה כגון, עבירות של סחר בסמים ואלימות קשה ועוד.

    תפקידו של עורך דין המעצרים, הוא לנסות לשכנע את בית המשפט להורות על שחרורו של החשוד גם בשלב הצהרת התובע וזאת על ידי חקירה נגדית נכונה של נציג היחידה החוקרת, פסיקה מתאימה, הכנה והצגת חלופה מתאימה בהתאם לנסיבות העניין.

    שחרור ממעצר בעבירת פציעה שהעבריין מזויין על ידי שניים ויותר

     

    הדיון בבית המשפט בשאלת שחרורו או מעצרו של אדם, הוא רק נדבך אחד מהייצוג שנדרש עורך דין מעצרים לבצע. ייצוגו של חשוד בעבירה של פציעה, סחר בסמים, עבירות אלימות במשפחה או עבירות מין או כל עבירה אחרת, מתחילה בליווי בחקירה המשטרתית, בביקור של העורך דין מעצרים בבית המעצר, ליווי של פעולות חקירה כגון מסדרי זיהוי והכנת החלופה לבית המשפט.

    משרדנו ייצג בחורה צעירה, נורמטיבית, אשר חשודה בעבירות של פציעה שהעבריין מזויין על ידי שניים ויותר, כלומר חשודה בכך שפצעה ודקרה אדם אחר יחד עם נוספים. העבירה שלעצמה והאירוע נחשבים לחמורים, ולכן על אף עברה הנקי, מצבה המשפטי ללא ליווי מתאים יכול היה להסתיים בהמשך מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים.

    למרות שהוגשה הצהרת תובע על ידי משטרת ישראל משרדנו הצליח לשכנע את בית המשפט כי קיימים בתיק קשיים ראייתיים משמעותיים שיחד עם עברה הנקי וחלופה מצוינת ניתן להורות על שחרורה ממעצר.

    "כפי שציינתי, התבקשתי לבחון לעומק את הראיות שבתיק וזאת כדי לקבוע עמדה האם עוצמתם מצדיקה הארכת מעצר מכוח הצהרת תובע. אני סבור שעיון בחומר החקירה שנאסף עד כה מצביע על קשיים של ממש שיש לתת אליהם את הדעת וזאת בעיקר בנוגע לחשודות 1 ו-2"

    "…אני מוצא שעוצמת הראיות בעניינן של החשודות 1 ו-2 היא נמוכה לטעמי…מצדיקה כבר בשלב זה לבחון חלופת מעצר."

    להלן העתק ערוך מפרוטוקול שחרור ממעצר

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו