Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ייעוץ לפני חקירה

    (83)

    נקראתם לחקירה? אל תגיעו לא מוכנים!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

     

    ייעוץ לפני חקירה בדרך כלל מסייע לשמור על זכויות הנחקר, ומונע את הניצול לרעה של פערי הכוחות המובנים בין האדם הנחקר לבין השוטרים החוקרים אותו. באמצעות התייעצות עם עורך דין טרם החקירה, ניתן להבטיח שהנחקר מודע למכלול חובותיו וזכויותיו. הכירו את עו"ד אלון שליכטר, שיכין אתכם מראש לפני חקירה ויעניק לכם את הייעוץ המתאים עבורכם.

     

    כיצד עורך דין פלילי מנוסה יוכל לסייע בייעוץ לפני חקירה?

    עורך דין פלילי מנוסה, אשר ייפגש עם הנחקר, יבחן כל סיטואציה לגופה ובהתאם לניסיונו ולהערכתו המקצועית, וידע בכל סיטואציה – תוך שמיעת גרסתו של הלקוח – לסייע ללקוח בגיבוש עמדתו בחקירה תוך כדי התחשבות באפשרות של שמירה על זכות השתיקה ומשמעות השמירה על זכות השתיקה, מסירת גרסה מלאה והעלאת טענות שונות. כגון, הגנה עצמית, טענת אליבי {"במקום אחר הייתי"}, קיומם של עדי ראיה שניתן להפנות אליהם וכו'.

    משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר מספק שירות ברמה גבוהה, תוך בניית אסטרטגיה מדויקת וליווי צמוד של הלקוח והכל עד לסיום ההליך – והכל, תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית.

     

    ייעוץ לפני חקירה – חשיבותה של זכות ההיוועצות עם עורך דין פלילי מנוסה

    ייעוץ לפני חקירה נחוץ במקרים מסוימים מהסיבה שבדרך כלל, חקירה של אדם מן הישוב על ידי חוקרי משטרה מנוסים ומיומנים היא סיטואציה מורכבת ומלחיצה – ובייחוד הדברים אמורים כאשר המדובר באדם שנמצא בסטטוס של עצור או מעוכב. בשלב זה, האדם הרגיל בדרך כלל מצוי בלחץ נפשי אדיר, המחשבות לא מסדורות, דאגות וחששות רבות אפופות אותו. פגישה עם סנגור מטעמו, שהוא האדם היחידי שעליו החשוד יכול לסמוך בעת הימצאותו בתחנת המשטרה, מפיגה את החשש ועוזרת לגבש את הגרסה שברצונו למסור. פגישה עם עורך דין פלילי גם מבהירה לצוות החקירה שהנחקר לא לבד, ושיש מאחוריו עורך דין שידאג שזכויותיו לא יקופחו – והוא ממתין להם לאחר שיחקרו אותך ושיילחם על חירותו של לקוחו. בדרך כלל, כשעורך דין פלילי מעורב בתמונה החוקרים ידקדקו במעשיהם וידאגו לבצע את עבודתם ללא חריגה מהכללים.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    ייעוץ לפני חקירה במשטרה

    אין ספק שחקירה פלילית היא מעמד מביך, פולשני ולא נעים. מעבר לכך, לכל מה שנאמר בין ארבעת כותלי החדר יש השלכות דרסטיות בהמשך, וכל מילה שנאמרת לא במקום עשויה לשמש כראיה נגד החשוד, גם אם הוא חף מפשע. אם אתם עומדים בפתחה של חקירה, הדרך לצלוח אותה בצורה הטובה ביותר היא להיעזר בשירותי עורך דין לשם ייעוץ לפני חקירה. ככל שהייעוץ ייערך בשלב מוקדם יותר, כך תהיה השפעה גדולה יותר על ההחלטה לסגור את התיק, להגיש כתב אישום או אולי להפחית בחומרת האישומים.

    באיזו שיטה נוקטים בחקירות משטרתיות?

    למשטרה יש כל מני שיטות מיוחדות בחקירות, שמטרתן היא שהנאשם ינדב כמה שיותר מידע. הם עושים זאת על ידי ערעור ביטחון הנחקר, וכך מצליחים לאסוף ראיות. מטרתם העיקרית היא שהחשוד יודה באשמה המיוחסת שלו, וכך יוכלו לבסס את הראיות היטב ולסגור את תיק החקירה.

    ייעוץ לפני חקירה – למה זה חשוב?

    חקירה פלילית היא הבסיס לאיסוף ראיות כדי לנהל משפט נגד הנאשם וככל שמצליחים לצבור ראיות מבוססות בשלב החקירה, כך החשד לאשמה גובר. במהלך החקירה, הנאשם מתבקש למסור את גרסתו לאירוע, וכשזה קורה ללא ייעוץ של עורך דין, הוא עלול לנדב יותר מדי מידע או לחלופין מידע לא מדויק, מה שעשוי להזיק בהמשך. לעומת זאת, כאשר הנאשם מתודרך מראש במה שעליו להגיד, הסיכוי שחפותו תוכח עולה וכך ימנע המשך של ההליך הפלילי ושל הגשת כתב אישום.

    על אף שרבים חושבים שחקירה משטרתית נועדה להרשיע עבריינים בלבד, והיא יכולה להסתיים בקלות גם אם יפעלו בה בכוחות עצמם, בפועל זה לא כך. ישנם מקרים רבים בהם נרשמו הרשעות שווא, שלחלוטין יכלו להימנע אם הנאשם היה נעזר בייעוץ לפני חקירה. לכל אדם שנחקר יש זכות לקבל ייעוץ טרם החקירה מטעם עורך דין פלילי, מכורח זכות האדם להגן על עצמו המעוגנת בחוק. עורך הדין יכול להסביר לנאשם מהן הזכויות והחובות שלו, וכיצד עליו להתנהג כדי שתוצאות החקירה יהיו לטובתו. כמו כן, הוא מציג בפני הנחקר מהי המשמעות של האישומים שמופנים כלפיו, ומפרט מהם שלבי ההליך הפלילי. הנכם עומדים בפני חקירה משטרתית? פנו אל עו"ד אלון שליכטר לייעוץ בהקדם האפשרי.