עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    שחרור ממעצר התפרצות לעסק

    (5)

     

    לקוח המשרד, ממרכז הארץ, נעצר בחשד לעבירת התפרצות לעסק וכן תקיפה בעלי העסק. בעקבות ייצוג משרדו של עורך דין אלון שליכטר, הורה בית משפט השלום בתל אביב על שחרורו לאלתר תוך שהוא דוחה בקשה לעיכוב של המשטרה.

    עורך דין מעצרים – שחרור ממעצר בחשד לעבירת פריצה לעסק ותקיפה

    המשטרה ביקשה להאריך מעצר חשוד ב 5 ימים, לאחר חקירת הטוען המשטרתי על ידי עו"ד אלון שליכטר, טען עו"ד שליכטר, כי אין חשד סביר, וכי אין התקדמות בחקירה וכי אין הסבר מדוע למרות החבלות על גופו של החשוד, הם לא נעצרו ולא נחקרו הרי שיש לשחרר את החשוד לאלתר.
    בית המשפט השלום בתל אביב, קיבל את הטענות, קבע כי אין חשד סביר ואין הסבר לאיך החשוד תקף כאשר הוא על הרצפה והורה על שחרורו בתנאים מינימליים ביותר.
    המשטרה כמובן לא השלימה עם ההחלטה וביקשה להגיש לעכב ביצוע ההחלטה על ידי הגשת ערר לבית המשפט המחוזי, אנחנו לא תופתעו התנגדנו.
    בית המשפט באופן חריג, דחה את הבקשה לעיכוב ביצוע תוך שקבע שאין חשד סביר – הלקוח בבית!

    להלן העתק מהחלטת בית משפט השלום בתל אביב על שחרור של החשוד וכן דחיית בקשת המשטרה לעיכוב ביצוע:

     

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בההליך הפלילי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו