עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ועדת משמעת אריאל הרחקה לשנה בוטלה בערעור

    (44)

     

    במסגרת פרשייה של עשרות סטודנטים בחשד להעתקת ענק הורשעו והורחקו סטודנטים רבים לשנת לימודים שלמה מהלימודים באוניברסיטת אריאל, אשר רובם ייצגו את עצמם או יוצגו על ידי אגודת הסטודנטים. סטודנט אשר הורשע ועקב כך הורחק לשנת לימודים שלמה על ידי ועדת המשמעת באריאל פנה אל משרדנו לשם הגשת ערעור ולייצוגו, הערעור התקבל ההרחקה בוטלה והוא יחזור להיות סטודנט מן המניין.

    ועדת המשמעת בחשד להעתקה באוניברסיטת אריאל

    במסגרת בחינה באוניברסיטת אריאל נמצאה אצל עשרות סטודנטים  התאמה מלאה בין התשובות השגויות אשר נכתבו בפתקים שנמצאו בשירותים במהלך הבחינה, לבין התשובות שסימנו בדף הבחינה. עניין זה העלה חשד אצל המרצה אשר העלה את כל הסטודנטים לועדת משמעת בחשד לעבירת הונאה חמורה, שכן נעשתה בחבורה, וכי על פי תקנון המשמעת באריאל הינה עבירה עם ענישת מינימום של הרחקה לשנת לימודים.

    מרבית הסטודנטים ייצגו את עצמם, רוב ההסברים שניסו לתת לא התקבלו בועדת המשמעת באריאל ועל כן הוחלט להרשיעם וכן להשית להם ענישה מחמירה של הרחקה של שנת לימודים מלאה. 

    לקוח המשרד, סטודנט באוניברסיטת אריאל פנה למשרדנו, לשם הגשת ערעור על החלטה זו. משרדנו, ביצע עימו שיחות מעמיקות, הן לנסיבות האירוע בו נחשד, ראיות נוספות אשר מחזקות את טענותיו וכן נסיבותיו האישיות שלמרבה הצער כלל לא נשמעו והכין ערעור מנומק ומפורט.

    לאחר הגשת הערעור, משרדנו ייצג את הסטודנט בועדת הערעורים של אריאל ולאחר דיון מורכב בו הוגשו מסמכים מטעמנו וכן מסמכים התומכים בנסיבותיו האישיות, התקבלה החלטה ועדת הערעורים של אוניברסיטת אריאל, אשר קיבלה את טענות משרדנו והורתה על קבלת הערעור וביטול הרחקה מהלימודים באריאל וחזרתו של הסטודנט כסטודנט מן המניין. 

    להלן העתק חלקי(בשל צנעת הפרט) של החלטת ועדת הערעורים של ועדת המשמעת באוניברסיטת אריאל בעניינו של הסטודנט

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    מספר דוגמאות לזיכויים שהושגו על ידי משרדנו

    מספר דוגמאות להסדרים מקלים שהושגו על ידי משרדנו

     

    חלק מהמלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו