Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    זיכוי מעבירת הונאה ועדת משמעת אוניברסיטת בן גוריון – זיכוי כפול בשתי תלונות

    (24)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג שתי סטודנטיות בועדת המשמעת של אוניברסיטת בן גוריון שבנגב, בחשד לעבירת הונאה בשתי תלונות בשני קורסים שונים  בו נטען בקובלנה המשמעתית כי במהלך מבחן הבית שהתנהל במתוכנת זו בשל מגפת הקורנה, הבחינה המרצה כי הסטודנטיות הגישו את הבחינות בשני קורסים שונים בדיוק בזמן שהגישה סטודנטית אחרת , כמו כן לשתיהן היו טעויות זהות והן נבחנו מאותה כתובת. 

    כאמור, נטען בכתב הקובלנה הסטודנטיות הגישו את הבחינות בשני קורסים שונים בדיוק בזמן שהגישה סטודנטית אחרת , כמו כן לשתיהן היו טעויות זהות והן נבחנו מאותה כתובת. משרדנו טרם ייצוג בועדת המשמעת, נדרש לקבל לידיו את כלל הראיות, וזאת על מנת להכין טיעון משכנע למצב המורכב אליו נקלע הסטודנטיות, בשתי תלונות נפרדות בשני קורסים שונים אשר הכחישו כי העתיקו או נעזרו בגורם אחר.

    יובהר כי מדיניות הענישה של אוניברסיטת בן גוריון בעבירות של הונאה בבחינה הינה מדיניות מחמירה בו היה צפויות הסטודנטיות להרחקה מהלימודים בפועל, פסילת הקורס ופסילת הבחינה.

    במסגרת ועדת המשמעת באוניברסיטת בן גוריון משרדנו ייצג את הסטודנט וטען בפניה טיעונים משפטיים בין היתר כי עצם הנוכחות של הסטודנטים באותה כתובת IP איננה מהווה הפרת הוראות וכי הטעויות הזהות נעוצה בלימוד משותף טרם הבחינה ובשל אופי הבחינה ועל כן איננו מצביע באופן מספק להרשעה בעבירת חמורה של הונאה בבחינה ועדת המשמעת באוניברסיטת בן גוריון בהרכב של שלושה שופטים קיבלה את טיעוני המשרד ובשל והטיעונים שנטענו על ידנו במסגרת ועדת המשמעת התעורר הספק הנדרש לגבי ביצוע עבירה על ידי הסטודנטיות בשתי הבחינות ובשני הקורסים והורו על זיכוי "כפול" של הסטודנטיות ובכך נוקה שמן הטוב, והתיק נסגר והן קיבלו את הציונים בבחינה.

    להלן, החלטת ועדת המשמעת אוניברסיטת בן גוריון

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת 

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו