Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    זיכוי ועדת משמעת המכללה למנהל בעבירת הונאה בבחינה מקוונת

    (8)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג שני סטודנטים בועדת משמעת המכללה למנהל, בחשד לעבירת הונאה בבחינת שהתקיימה באופן מקוון באמצעות השגחה ב"זום" בשל תקופת הקורונה, על פי הקובלנה שהוגשה לוועדת המשמעת, המבחנים של הסטודנטים היו עם אותה שיטת פתרון, אותן טעויות עבור כל השאלות בבחינה >>

    הסטודנטים זומנו לועדת משמעת במכללה למנהל, על פי הקובלנה המבחנים של הסטודנטים היו עם אותה שיטת פתרון, אותן טעויות עבור כל השאלות בבחינה דבר שעורר חשד להונאה.  

    הסטודנטים אשר היו מיוצגים על ידי משרדנו הכחישו לאורך כל הדרך את הטענות שהופנו כנגדם. לאור כך, פנו הסטודנטים למשרדנו, צוות המשרד אסף בתשומת לב רבה את מלוא הראיות בתיק ונטען בין היתר כי מדובר בסטודנטים אשר לומדים יחדיו לאורך כל התואר ולבחינה זו, וכי תחילה על פי הקובלנה נפרשה יריעה רחבה כי כל השאלות הינם בעלות טעויות דומות, דבר שנסתר במסגרת חקירה נגדית שביצע משרדנו כאשר חקר את המרצה בדיון המשמעתי ולכן הדיון התמקד בחשד רק לשאלה אחת בבחינה.
    כמו כן, הובא עד הגנה מטעמנו לגבי השאלה האם מדובר בפתרון שגוי או לא כפי שטען המרצה.

    לאור האמור לעיל, ועדת המשמעת לאחר ששמעה את מלוא טענות המשרד שהועלו מעלות הסבר סביר בדבר טעות בתום לב ועל כן החליטה לזכות את הסטודנטים.

    הלכה למעשה הסטודנטים יקבלו ציון על הבחינה ושמם הטוב נוקה מכל רבב.

    יובהר כי סטודנטים העומדים לדין משמעתי במכללה למנהל, כדבר שבשגרה אף לסטודנט שזוהי הפעם הראשונה שלו האוניברסיטה רואה בחומרה רבה מקרים של פגיעה בטוהר הבחינות ובמקרים דומים נגזר דינם של סטודנטים לפסילת הקורס ועונש הרחקה לסמסטר לפחות.

    להלן, תמצית החלטת ועדת המשמעת המכללה למנהל

    הצלחות משרדנו בייצוג בוועדת משמעת

    (חלק מהתיקים, ניתן לראות את פרטי המקרה וההחלטות בעמוד הפייסבוק של המשרד)

    המלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו