Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סטודנטית מזוכה מהאשמות בהונאה בעבודת גמר בועדת משמעת

    ()

    סטודנטית ממכללת אחווה זוכתה לאחרונה מהאשמות בהונאה בעבודת גמר, לאחר מאבק משפטי עיקש שנוהל על ידי משרד עו"ד אלון שליכטר. הסטודנטית הואשמה על ידי המרצה בהגשת עבודת גמר באנגלית שאינה תואמת את רמת האנגלית שלה, תוך חשד שמדובר בעבודה שנכתבה על ידי אחר או שנכתבה על ידי בינה מלאכותית.

    ועדת המשמעת בחשד להונאה במכללת אחווה

    סטודנטית במכללת אחווה זוכתה מחשד להונאה לאחר מאבק משפטי מוצלח שנוהל על ידי משרדו של עו"ד אלון שליכטר. הסטודנטית הואשמה כי העבודה שהגישה כעבודת גמר בקורס אנגלית אינה פרי עבודתה המקורית, אלא נכתבה על ידי גורם אחר או בעזרת בינה מלאכותית. בעקבות כך, המרצה דרשה מהסטודנטית להגיש מחדש את עבודת הגמר, בטענה שהיא ראויה להיכשל בקורס. הסטודנטית, שלא הייתה מוכנה לקבל את האשמות המרצה, פנתה למשרד עו"ד אלון שליכטר.

    משרדו של עו"ד שליכטר אסף את מלוא החומר הרלוונטי לשם ייצוג בועדת המשמעת בה נטען בין היתר, נטען כי לא ניתן להוכיח ברמת ספק סביר את הפער בין רמת האנגלית שהמרצה טענה לבין רמת האנגלית שהציגה הסטודנטית בעבודה. ישנן מספר אפשרויות לגיטימיות שיכולות להסביר את הפער ברמת האנגלית, כגון: שיפור משמעותי ביכולות הכתיבה של הסטודנטית, שימוש במילון או תוכנת תרגום, או קבלת עזרה ממקורות לגיטימיים. "גבולות הגזרה" לקבלת עזרה לא היו מוגדרים באופן ברור, ומדובר בשאלה אקדמית ולא בשאלה אתית-משמעתית.

    ועדת המשמעת של המכללה דנה במקרה וקיבלה את טיעוני ההגנה של עו"ד אלון שליכטר. חברי הוועדה קבעו כי לא ניתן להוכיח מעבר לספק סביר את האשמות המרצה, וכי אין מקום להרשיע את הסטודנטית. כתוצאה מכך, הסטודנטית זוכתה מכל אשמה וחזרה ללימודים כסדרה.

    להלן העתק חלקי(בשל צנעת הפרט) של החלטת  ועדת המשמעת במכללת אחווה בעניינה של הסטודנטית

    מספר דוגמאות לזיכויים שהושגו על ידי משרדנו

    מספר דוגמאות להסדרים מקלים שהושגו על ידי משרדנו

     

    חלק מהמלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

     

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

     

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו