Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מחיקת רישום פלילי – לפתוח דף חדש באמת

    ()

    כשאדם מורשע בביצוע עבירה פלילית, הרישום על כך נשאר גם לאחר שכבר ריצה את עונשו. כל רישום פלילי עלול לייצר מגבלות של ממש – על קבלה למשרות מסוימות, על האפשרות להחזיק בנשק ועוד. משך הרישום הוא בין 3 ל-15 שנים, כשהקריטריונים הם חומרת העבירה וגיל האדם במועד ביצוע אותה עבירה. כך למשל אדם בוגר שישב בכלא שנה ייאלץ להמתין 7 שנים עד למחיקתו של הרישום על כך. על-מנת להסיר את המגבלות ולפתוח דף חדש באמת, מומלץ לשקול את האופציה של מחיקת רישום פלילי. עו"ד אלון שליכטר מספק שירות זה במיומנות רבה ומתוך יושרה מוחלטת.

    האפשרויות השונות של מחיקת רישום פלילי

    * שינוי עילת הסגירה של התיק – אם נפתח כנגדכם תיק פלילי, והוא נסגר עקב "חוסר עניין לציבור" או בשל "חוסר בראיות מספיקות", עדיין יישאר רישום במרשם המשטרתי. שינוי עילת הסגירה ל"היעדר אשמה פלילית" יוביל למחיקתו המידית מהמרשם הנ"ל. עורך דין מיומן יעזור לכם לעשות זאת (מומלץ לבחון את האופציה הזו כבר כשנסגר התיק).

    * סגירת תיק מב"ד – ישנם תיקים במשטרה שמוגדרים מב"ד – ממתינים לבירור דין. ההמתנה עלולה להימשך זמן רב מאוד, ואמנם בזמן זה אין נגדכם הליך פלילי, אבל הרישום עדיין קיים. עורך דין פלילי יבחן את התיק, ועשוי להמליץ על פנייה למשטרה לצורך סגירה מידית שלו (כמובן מבלי להגיש כתב אישום)

    * פנייה לנשיא המדינה – תיקים שהובילו להעמדה לדין ולהרשעה נשמרים במרשם הפלילי ולא במרשם המשטרתי. במקרה כזה דרך הפעולה הנכונה היא הגשת בקשת חנינה לנשיא המדינה, על-מנת שתקוצר תקופת ההתיישנות והרישום המגביל יימחק בהקדם.

    טיפול מקצועי ביושרה מלאה

    מחיקת רישום פלילי הוא שירות משפטי שמחייב קודם כל יושרה מלאה – מפני שההיתכנות של המחיקה תלויה בנסיבות הספציפיות שהובילו מלכתחילה לרישום. עו"ד אלון שליכטר מקפיד להמליץ על הגשת בקשה מתאימה רק כשיש סיכוי אמיתי להצלחה, וכשזה המצב פועל בנחישות ובמקצועיות כדי להוביל למחיקה המבוקשת. בנוסף הוא מביא לידי ביטוי את הניסיון הרב שצבר כעורך דין פלילי, ובפרט בהתנהלות מול הגורמים המוסמכים לצורך מחיקתו של רישום משטרתי או פלילי.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו