עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין תעבורה תל אביב האיש הנכון במקום הנכון

    ()

    אנחנו רוצים להרגיע אתכם ולספר, זה קורה לכולם. אין מי שלא מוצא את עצמו מגיע לבית דין תעבורה, פשוט משום שעם העליה על הכביש, אתם עלולים למצוא את עצמכם נקלעים לאירועים שלא בהיכרח הייתה לכם שליטה עליהם. על פניו, תקנות התעבורה הן חשובות והכרחיות, כדי לשמור על הנוסעים והולכי הרגל. מהצד השני, הרי אנחנו יודעים זאת היטב, לא תמיד החוק והמציאות הולכים יד ביד. לא פעם, המציאות היא מורכבת והמשפט בתיק, דורש העמקה וניסיון להבין טוב יותר, מה בדיוק קרה. אם אתם רוצים לתבוע בענייני תעבורה ואם קיבלתם תביעה בעצמכם, הרי שזה הזמן לפנות לסיוע של עורך דין תעבורה תל אביב.

    האם תמיד צריך לפנות לעורך דין מקצועי

    העניין הוא שעל פניו, כל אדם יכול להחליט לייצג את עצמו בבית המשפט. על פניו, הרי כל אחד יכול להגיע לבית הדין ולספר, מה קרה, מנקודת מבטו. אבל, הרי שכבר ברור לכם, כי השופט פוסק לא בהיכרח על פי מה שאירע במציאות, הרי הוא לא היה שם ואין לו איך לדעת בדיוק מה קרה, הפסיקה היא הרבה פעמים תוצאה של האופן בו שני הצדדים מספרים את הסיפור. למשל, אם נהג רכב פגע בהולך רגל ביום רביעי, בשעה שבע וחצי בערב. הרי, שיש הרבה פרטים המשפיעים על הפסיקה. האם הולך הרגל עבר במעבר חציה? האם היה רמזור שסימן לנהג לעצור או שמא? הולך הרגל הוא שהתעלם מתמרור האזהרה? כל אחת מהנסיבות הללו תשפיע על הפסיקה בתיק. זו כמובן דוגמא קטנה, אבל אם תשאלו עורך דין תעבורה תל אביב, תגלו מהר מאוד כי יש אינספור סיפורים מהסוג הזה. עורך דין מקצועי ידע לספק לכם את הידע הדרוש, כדי שתוכלו לספר את הסיפור שלכם נכון, כך שהטענה שלכם תתקבל בבית המשפט.

    לצאת למסע ארוך ביחד

    עורך דין מנוסה הוא ממש לא רק מי שמספק לכם את המידע המקצועי, לא פעם, לאורך תהליך משפטי, יש אתגרים נפשיים לא פשוטים. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע עם וותק ומיומנות, אתם גם מקבלים יועץ ומי שיכול לראות אתכם ואת האתגרים איתם אתם מתמודדים בצורה טובה. כעת, יש מי שייעץ לכם, מי שיתן כתף בעת הצורך ומי שילווה אתכם לאורך המסע הלא פשוט הזה. על מנת שניתן יהיה לממש את זכויותכם במלואן.

    לקבלת ייעוץ משפטי, אתם מוזמנים לפנות לעורך הדין המנוסה, אלון שליכטר.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו