Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין תעבורה

    (81)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    עורך דין תעבורה תל אביב

    עורך דין תעבורה תל אביב עוסק בייצוג והגנה משפטית בעבירות תעבורה כגון נהיגה במהירות מופרזת או תחת השפעת אלכוהול או סמים, אי ציות לתמרורים ורמזורים, שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, חציית קו הפרדה רצוף, טיפול בצבירות נקודות חובה במשרד הרישוי, ביטול פסילה מנהלית ושלילה. וזאת, לצד עבירות תעבורה שיש בצידן סנקציות כגון קנסות כבדים, עונשי פסילה, החרמת הרכב ועונשי מאסר על תנאי ומאסר בפועל – החל מטיפול בעבירות שדרגת חומרתן קלה יחסית להקלת הענישה והפחתתה אל המינימום, ועד ייצוג וכינון הגנה משפטית עבור נאשמים בעבירות קשות שגרמו לתאונות קטלניות.

    עורך דין תעבורה תל אביב – שומר על הרישיון אצלך

    על רקע הגידול במגמת הקטל בכבישים בשנים האחרונות, ניכרת בהתאם החמרה במנגנון הענישה הננקט כלפי עברייני תעבורה. החמרה זו מתבטאת, בין היתר, בקנסות מוגדלים, פסילת רישיון הנהיגה לתקופות ארוכות ושינוי שיטת הניקוד. אם הוגש נגדך כתב אישום בעבירת תעבורה אתה צפוי לעמוד לדין כאשר אתה חשוף לענישה משמעותית. בנקודה זו קיימת חשיבות מכרעת לפנייה לייצוג משפטי מקצועי ע"י עורך דין תעבורה תל אביב אלון שליכטר שיבחן את חומר הראיות בתיק ואת הנסיבות, יגבש עבורך את הפתרונות המיידיים והטובים ביותר ויפעל ללא לאות כדי להגן עליך למזער ואף למנוע עונשי מאסר ופסילה של רישיון הנהיגה שלך. נדגיש כי ככל שתקדים את פנייתך לעורך הדין, כך יוכל לפעול למענך באופן מיטבי.

    עורך דין תעבורה תל אביב

    עורך דין תעבורה תל אביב –  יתרון בניסיון בייצוג בעבירות תעבורה

    לזכותו של עורך דין תעבורה תל אביב אלון שליכטר שמקום מושבו בתל אביב עומדים הידע המשפטי, הבנתו ויכולתו ליישם בתבונה את דיני התעבורה כמו גם היכרותו עם הפרוצדורה של דיני התעבורה והמגעים אותם הוא מנהל באופן קבוע עם גורמי החקירה והתביעה בבתי המשפט לתעבורה בתל אביב והמרכז, עובדה המקימה ללקוחותיו של משרד עו"ד שליכטר יתרון משמעותי. אישום בעבירות תעבורה דורש טיפול מקצועי, יסודי ומסור אותו מעניק משרד עו"ד שליכטר שניהל תיקים רבים שהסתיימו בזיכוי נאשמים, הסדרי טיעון מצוינים ושמירת הרישיון בכיסו של הלקוח.

    עורך דין תעבורה תל אביב –  תיקים מהעת האחרונה בייצוג המשרד

    נהיגה בשכרות אלכוהול – 60 יום שלילה בלבד במקום 24 חודשים!לחץ כאן!

    נהיגה תחת השפעת סמים – 59 יום פסילה בלבד במקום 24 חודשים! – לחץ כאן!

    סגירת תיק ללא העמדה לדין בתאונת דרכים בגרם מוות ברשלנות – לחץ כאן!

    ביטול דוח החזקת טלפון נייד בנהיגה ללא נקודות בכלל! – לחץ כאן!

    נהיגה תחת השפעת סמים – 4 חודשי פסילה בלבד במקום 24 חודשים! – לחץ כאן!

    דו"ח מהירות מופרזת 157 קמ"ש –  ללא פסילה הרישיון וללא נקודות! – לחץ כאן!

    הסדר טיעון מקל – תאונת דרכים שגרמה לנזק גוף ורכוש ללא פסילת רישיון הנהיגה – לחץ כאן!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    שאלות ותשובות

    ככלל, במידה ואכן המדובר באדם המציג את עצמו כשוטר ומבקש מכם לסור אל תחנת המשטרה, אכן המדובר בהזמנה לחקירה. ניתן להתקשר אל תחנת המשטרה בעצמכם על מנת לוודא שאכן כך הדבר.

    ברוב המקרים אינך יודע באיזה סטאטוס אתה מוזמן למשטרה, כלומר האם אתה נחקר כחשוד תחת אזהרה או בחקירה למתן עדות ("עד"). הרגע בו תדע שאתה חשוד בביצוע של עבירה, הוא כאשר החוקר יאמר לך כי אתה חשוד בעבירה ויזהיר אותך שאינך חייב לומר שום דבר וכן את האפשרות להיוועץ בעורך דין לפני החקירה.

    החוקרים בתחנה מיומנים ומטרתם היא אחת – שהחשוד יודה בביצוע העבירה. לכן, לרוב הם נוקטים בתחבולות חקירה מגוונות הכוללות, שימוש בהבטחות, איומים במעצר קרובים ופרסום השם שלך ברבים, מדובבים, הקלטות וכדו'.

    כמו כן, ישנה חשיבות רבה לגרסה אותה אתה מוסר לחוקר, שכן היא בעלת משמעות מכרעת לניהול ההליכים כנגדך, הגם אם המדובר לשיטתך או לשיטת החוקר, במקרה "קל ערך", מומלץ לממש את זכות היוועצות בעורך דין לפני החקירה.

    במידה ואכן אדם קרוב אליכם נעצר, ככלל הוא יובא בפני שופט מעצרים בבית המשפט באזור בו הוא נחקר, וזאת תוך 24 שעות מרגע מעצרו.

    על מנת להרחיב את הידע בעניין זה ניתן לקרוא את המאמר: חקירה פלילית | חקירה במשטרה | חקירה באזהרה

    לאחר חקירה במשטרה, בחשד לביצוע עבירה, ייפתח לכם תיק חקירה, אשר יופיע ברישומי המשטרה וכן יופיע בתדפיס רישום הפלילי שלכם ('תעודת יושר'), בקטגורית מב"ד (ממתין לבירור דין).

    בשלב זה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין מהתחום הפלילי, על מנת לבחון אפשרות להגשת בקשה לסגירת התיק וזאת בטרם הגשת כתב האישום ו/או סגירת התיק כנגדם אף בעילות של 'חוסר עניין לציבור' או 'חוסר בראיות', אשר למרבה הצער משאירות כתם בתדפיס רישום הפלילי שלכם. על מנת להרחיב את הידע בעניין זה ניתן לקרוא את המאמר: סגירת תיק פלילי: מה עושים לאחר חקירה במשטרה?

    על אף שישנה תחושה בציבור בישראל כי משטרת ישראל נוהגת בסלחנות כלפי משתמשים במריחואנה או בחשיש, מוגשים לא אחת כתבי אישום בגין החזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית.

    יחד עם זאת, לא אחת על פי הפסיקה בישראל, בוטלו מספר רב של כתבי אישום בגין החזקה ושימוש בסמים גם כאשר היה מדובר בכמויות מעבר לצריכה העצמית, וגם שהמדובר בסמים מסוג קוקאין, LSD וכדו', וזאת בעיקר בשל אי חוקיות החיפוש שבה נקטה המשטרה.

    לכן, במידה ונתפסת עם סמים לצריכה עצמית או שלא לצריכה עצמית, יש להיוועץ בעורך דין מהתחום הפלילי, אשר שולט ברזי המשפט הפלילי, על מנת שייבחן את התיק לעומקו.

    על מנת להרחיב את הידע בעניין זה ניתן לקרוא את המאמר: נתפסתי עם מריחואנה – מדריך ל"משתמש"

    האיסור הפלילי על פי חוק העונשין, הינה החזקתו, כלומר, ככלל עצם שימוש או החזקת סכין מחוץ לבית או חצרים הינה עבירה פלילית.

    בתי המשפט מתייחסים בחומרה רבה לעבירה מסוג זה ואף ניתן לראות כי גם המחוקק הביע את דעתו בעניין זה, בכך שדין מחזיק סכין שלא כדין הינו מאסר עד 5 שנים.

    יחד עם זאת, ישנם מקרים כי גם החזקת סכין מחוץ לבית או החצרים נחשבה להחזקה כשרה, ועל כן לא מהווה עבירה פלילית, ועל כן יש לבחון כל מקרה לגופו.

    כמו כן, בתי המשפט ביטלו כתבי אישום בעבירה זו, בעיקר מהטעמים של חיפוש לא חוקי ומחדלי חקירה חמורים אשר מהווים פגיעה ביסודות ההליך ההוגן.

    על כן, מומלץ להיוועץ בעורך דין מהתחום הפלילי באם המדובר בחקירה פלילית, כתב אישום או "עסקאות" עם התביעה טרם ביצוע כל פעולה.

    על מנת להרחיב את הידע בעניין זה ניתן לקרוא את המאמר: נאשם זוכה מעבירה של החזקת סכין

    על פי הפסיקה הנוהגת, "שיכור" נחשב מי שנמצא לו באוויר נשוף 290, יש לשים לב, נהגים צעירים (מתחת לגיל 24) נחשבים שיכורים, ברף נמוך הרבה יותר.

    פקודת התעבורה קובעת עונש מינימום של פסילת רישיון וזאת למשך שנתיים למי שהורשע בעבירה זו.

    לכן, במידה ויש בידך הזמנה לדין על נהיגה בשכרות, מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין על מנת שיוכל לעבור על חומר הראיות, להיפגש עם התביעה ולהוביל להסדר מקל ("עסקת טיעון") ו/או זיכוי מהעבירה.

    על מנת להרחיב את הידע בעניין זה ניתן לקרוא את המאמר: כך תתמודדו עם אישום על נהיגה בשכרות

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו

     

    מה תפקידו של עורך דין תעבורה תל אביב?

    עורך דין תעבורה תל אביב נחוץ בכל סוגיה משפטית הנוגעת לדיני התעבורה, בו אתם זקוקים לייצוג של עורך דין זה העוסק בענף מזה שנים ובאופן שוטף. זהו הכלל הראשון והחשוב ביותר בעת בחירת עורך הדין, היות שרק העוסק במלאכה מדי יום הנו בקיא בחקיקה ובפסיקה העדכנית, והוא בעל הכרות מעמיקה עם כל הגורמים והרשויות המעורבים בהליך המשפטי. עו"ד אלון שליכטר מנוסה ובקיא בתחום התעבורה מזה שנים רבות.

    עורך דין תעבורה תל אביב – מתי חייב ייצוג?

    אמנם בכל סיטואציה משפטית נכון לקבל ייעוץ משפטי, אך בכל הנוגע לעבירות תעבורה, חשוב להבחין בין מומלץ לבין הכרחי. אם קיבלתם קנס כספי נמוך בשל אי חגירת חגורת בטיחות, אשר אינו מלווה בנקודות תעבורה, טוב יהיה אם תיוועצו עם עורך דין טרם תשלום הקנס, אך לא ייגרם לכם נזק אם לא תעשו כן. אולם, ככל שמדובר בעבירות הנושאות עונשים משמעותיים כגון שלילת רישיון נהיגה ובוודאי מאסר, אתם מוכרחים לקבל ייצוג משפטי.

    נהיגה בשכרות או מהירות מופרזת למשל, הן עבירות שבגינן יכול בית המשפט לפסול את רישיונכם לתקופה ארוכה. חמור מזאת, ישנן עבירות טרגיות כגון גרימת מוות ברשלנות או עבירת הריגה, אשר יכולות להסתיים במאסר. במקרים אלו, מוכרח הנהג להיות מיוצג על ידי עורך דין דיני תעבורה אשר ינסה להביא למחיקת כתב האישום – או לכל הפחות בהמרתו לאישום קל יותר.

    פניה לעורך דין תעבורה תל אביב עקב גרימת מוות ברשלנות

    אין ספק כי חשיבותו הרבה ביותר של עורך דין דיני תעבורה היא כאשר הנהג חשוף לעונש מאסר. שלילת חירותו של אדם אינה עניין של מה בכך וכאן יש הכרח מובהק לייצוג משפטי.

    נקלעת לבעיה תעבורתית? גרימת מוות ברשלנות או תאונת דרכים עם נפגעים, צריך עורך דין תעבורה לצידך בכל בעיה תעבורתית – עלייך להתייעץ עם עורך דין דיני תעבורה! השאר פרטים או התקשר עוד עכשיו לעורך דין תעבורה אלון שליכטר, לקבלת ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי.

    עורך דין תעבורה בתל אביב

    כחלק ממדיניות האכיפה המוגברת, משטרת הישראל משתמשת במגוון אמצעים, אנושיים וטכנולוגיים כאחד, הנועדו לאכוף סוגים שונים של עבירות תנועה. אם פעם אמצעי האכיפה היה שוטר שנמצא בשטח ומבקר את התנועה, היום מתווספים לכך שורה של אמצעים משוכללים, גם גלויים וגם סמויים. כתוצאה מכך רבים מקבלים דו"חות הכוללים בין היתר קנסות, נקודות ובמקרים מסוימים אף הזמנה למשפט. עורך דין תעבורה תל אביב, הוא הגורם שיכול להעניק ייצוג משפטי לכל אותם אנשים, ולסייע להם בהתמודדות עם ההליך עצמו.

    תפקידיו של עורך דין תעבורה תל אביב

    • ייצוג נהגים במקרים בהם הוגש נגדם כתב אישום בגין תאונות דרכים קשות וקלות, וגם בתאונות דרכים 'פגע וברח'.
    • ייצוג נהגים שנאשמו בנהיגה בשכרות \ תחת השפעת סמים מסוכנים.
    • ייצוג אזרחים שביצעו עבירת נהיגה ללא רישיון.
    • ייצוג נהגים שנתפסו נוהגים במהירות מופרזת, וקיבלו דו"ח על מהירות \ דו"ח מצלמה \ נקלטו בעדשת מצלמות מהירות וכו'.
    • טיפול בנקודות תעבורה ובפסילת רישיון נהיגה במשרד הרישוי.
    • טיפול בפסילה מנהלית שנקבעה על ידי קצין משטרתי ל 30-90 ימים.
    • טיפול ברישיון שנפסל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.
    • ייצוג נהג שנתפס בנהיגה בזמן שהוא פסול רישיון.
    • ביטול נקודות תעבורה.
    • סיוע לנהגים חדשים שהואשמו בעבירות תעבורה.
    • סיוע לנהגים שהואשמו באי ציות להוראותיו של שוטר.

    איך לבחור עו"ד תעבורה תל אביב?

    ישנם מספר היבטים מסוימים שיש לבחון על פיהם עורך דין תעבורה תל אביב טרם הבחירה בו. ראשית, הידע והבקיאות שלו בתחום. ענף התעבורה כולל חוקים רבים, לרבות תקנות ופסיקות, דיני ראיות וכן סדרי הדין הקיימים בבית משפט לתעבורה. ולכן, הבחירה בעורך דין תעבורה מחייבת בחינה מקדימה של הידע שלו בתחום. כמו כן, יש חשיבות רבה לוותק ולניסיון שלו, שכן ככל שטיפל ביותר מקרים והוא ממלא אחר תפקידו יותר זמן, כך הסיכוי שנחשף למגוון מקרים הינו רחב יותר, מה שאומר שככל הנראה כבר נחשף למקרה מהסוג שלכם ויידע איזה מענה נכון לתת. מחפשים עו"ד לתעבורה? עו"ד אלון שליכטר הוא איש המקצוע הנכון ביותר עבורכם. שנים של מקצועיות וניסיון יעשו את העבודה גם בתיקכם.