עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    נתפסתם נוהגים בשכרות? כאן תמצאו את המדריך המלא

    ()

    נהיגה בשכרות נחשבתם לעבירת תנועה חמורה וכזו שיכולה להוביל לפסילה של רישיון הנהיגה ואפילו, למאסר בפועל. בשנים האחרונות, עם העליה בתאונות הדרכים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול הפכה לתופעה, אותה מנסים השוטרים לאתר. לכן, אפשר לראות עליה באכיפה המשטרתית בסופי השבוע ובניסיונות חוזרים, של גורמי אכיפת החוק, למנוע מנהגים אשר חטאו בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, לחזור לנהוג בכביש.

    אבל, גם אם אתם חשודים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, דעו כי יש מה לעשות וכי פניה לעורך דין מומחה לדיני תעבורה, יכולה להיטיב עמכם. לפרטים נוספים, מוזמנים להמשיך לקרוא.

    כמה מילים על ההבדל בין נהיגה בשכרות ובין נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    על פי חוק, יש הבדל בין שני המונחים הללו. נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, מובילה לשלילת רישיון לפרק זמן של שלושה חודשים. לעומת זאת, נהיגה בשכרות, תוביל לשלילה לפרק זמן של שנתיים לכל הפחות. בדרך כלל, עורך דין מנוסה, יצליח לשנות את סעיף העבירה מנהיגה בשכרות ל- נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אם תהיה הוכחה כי יש בעיה בראיות שנאספו על ידי השוטר או במידה והליך הבדיקה לא נעשה על פי דין.

    איך אפשר להוכיח כי אדם נהג תחת השפעת אלכוהול

    כל שוטר תנועה יכול לעצור כל נהג ולערוך בדיקת ינשוף פשוטה. ההגדרה של 'שיכור', היא הימצאות 240 מיקרוגרם של אלכוהול בדם. אגב, גם ריכוז של סמים, מגדירים על פי חוק, נהיגה בשכרות. למרות, שבדיקה בנוגע לריכוז כמות סמים בדם, היא בדיקה מורכבת בהרבה מאשר בחינה של אלכוהול בדם. את בדיקת הינשוף, עורכים באמצעות ערכת בדיקה פשוטה, כאשר על הנהג לנשוף אל תוך הבדיקה כדי שהשוטר יבחן את הממצאים. כאמור, כל טעות של השוטר במהלך הבדיקה, עלול להפוך לגורם אשר ישנה את תמונת המצב. לכן, במידה ועוכבתם לבדיקה, תמיד טוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים, אינכם יכולים לדעת מאיפה תצמח הישועה.

    למה לפנות לקבלת ייעוץ של עורך דין מצויין

    אמנם, ההמלצה היא חד משמעית, אל תסרבו לבדיקת ינשוף, שכן כל פעילות חשודה מצידכם, עלולה לשמש כנגדכם. אבל, באותה הנשימה, חשוב לזכור כי עורך דין מצויין, מומחה לתחום, יכול להוכיח שורה של נסיבות מקלות, אשר ייטיבו עם האינטרסים שלכם.

    עורך הדין אלון שליכטר, בעל משרד עורכי דין מצליח לענייני תעבורה ולמשפט פלילי. טלפון אחד ותוכלו לקבל תשובה לכל שאלה. מוזמנים ליצור קשר.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו