עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת? אנחנו כאן

    ()

    עבירות תנועה נחשבות בתור עבירות חמורות אשר גזר דינן עלול להיות מרחיק לכת לא פעם. הקטל בכבישים הוביל את משטרת ישראל ואת גורמי אכיפת החוק, לצאת בצעדים דרמטיים, בניסיון לצמצם את התופעה. אם נתפסתם על  נהיגה במהירות מופרזת ואם אתם עומדים למשפט בבית דין תעבורה, זכרו כי אתם זכאים לייצוג משפטי ולליווי של עורך דין מומחה לדיני תעבורה. לקבלת מידע בנושא וכדי לבחון את המקרה שלכם בעיניים משפטיות, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

    יש סוגים שונים של עברות תנועה

    יש מקרים, בהם נהיגה במהירות מופרזת היא לא עבירה על החוק. נכון, זה נשמע מוזר, אבל למשל, רכב חירום הנוהג במהירות מופרזת לא עובר על החוק. במקרה אחר, למשל, כאשר בעל מוביל את אישתו היולדת לבית החולים, יכול לקבל הנחה משמעותית, משום שבית המשפט מכיר בנסיבות שהובילו את הנהג לנהיגה במהירות מופרזת.

    יש מקרים, בהם נהיגה במהירות מופרזת תיתפס, על פי חוק, בתור נהיגה בלתי אחראית ולא זהירה. למשל, אם נהג נתפס על נהיגה במהירות מופרזת במלצות המשטרה, כאשר הוא נוהג בשעה מאוחרת בכביש ריק. אבל, אם מדובר על נהג אשר נתפס שוב ושוב על נהיגה במהירות מופרזת ובמידה ולאופן הנהיגה הזה, התווספו עברות שונות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, אי ציות לתמרורים וכן הלאה, אז, אנחנו כבר עוברים לשדה מורכב בהרבה. העברה תוגדר בתור 'נהיגה בקלות ראש' וגזר הדין יהיה חמור במידה משמעותית, מהמקרים אשר דיברנו עליהם לפני כן.

    מה העונש על נהיגה במהירות מופרזת

    כאמור, גזר הדין ישתנה בין המקרים השונים. בגדול, גזר הדין בעניין הזה מתחיל בשלילה של נקודות ושלילת רישיון לפרק זמן מוקצב, כאשר העונש המקסימלי הוא פסילת רישיון ואפילו, מאסר בפועל. לא פעם, באמצעות הליך של הסדר טיעון למשל ובאמצעות טקטיקות נוספות, אנחנו יכולים להגן על הנאשם בפני בית המשפט ולעודד את השופט להקל עד כמה שניתן במתן גזר הדין.

    לקבל עזרה זה הדבר הנכון

    כמו שאדם חולה צריך רופא, הרי שמי שעומד בפני דיון בבית המשפט, צריך מדריך אחראי, עורך דין תעבורה, אשר יסייע לו וייצג אותו בבית המשפט. לאורך ההליך, תקבלו ליווי ובעיקר, יהיה מי שיסביר לכם הכל, בשביל שההליך יסתיים, על הצד הטוב ביותר מבחינתכם. אלון שליכטר, הוא עורך דין וותיק, אשר נלחם על האינטרסים של הלקוחות שלו, בכל פעם מחדש.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו