עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    כל המידע על תפקידו של עורך דין צבאי

    ()

    צה"ל, כידוע, הוא מערכת בעלת חוקים משלה. לחוק השיפוט הצבאי – שחל הן על חיילים בסדיר, הן על אנשי הקבע והן על חיילי מילואים – מאפיינים ייחודיים רבים, ועל כן בכל מקרה של קונפליקט מול צה"ל נדרשים שירותיו של עורך דין מומחה בתחום, כלומר עורך דין צבאי.

    הנוקשות של המערכת הצבאית ורף הענישה שעלול להיות חמור מחייבים פנייה מידית לייעוץ משפטי וייצוג נחוש – במגוון רחב של מקרים.

    תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד צבאי

    * חקירות מצ"ח – חקירה במצ"ח, בגין כל עבירה שהיא, עלולה להרע במידה ניכרת את מצבו של כל חייל או איש קבע. בהתאם מומלץ לנצל את הזכות להתייעצות עם עורך דין ולא להתפתות לשום הבטחה של החוקרים (שהאינטרסים שלהם מן הסתם שונים מאלה של החשודים).

    * עבירות סמים – אם אזרח עשוי להיתפס עם סמים מסוימים ולא לשלם על כך מחיר יקר, בצבא המציאות שונה לחלוטין. צה"ל מתייחס בחומרה רבה לעבירות סמים, כך שכדאי להיעזר בעו"ד צבאי מיומן.

    * הסדרת מעמד – תחום שלם שכולל למשל הסדרת מעמד בני מהגרים (ישראלים החיים בחו"ל), הסדרת מעמד ספורטאים על-מנת שהצבא יכיר בהצטיינות שלהם, הליכי קבלת פטור משירות חובה או מילואים, ועוד.

    * הדחה / השעיה – אנשי קבע שהצבא מעוניין להשעות או להדיח יכולים לפעול כנגד רוע הגזרה באמצעות הגשת ערעור, וגם דרך בית משפט מחוזי, כמובן בעזרת עו"ד שכבר צבר ניסיון רלוונטי בתחום הספציפי הזה.

    כמו כן עוסק עו"ד צבאי בנושאים רבים אחרים, ובהם עזרה לחיילים הנעדרים משירות לתקופה של 45 ימים ומעלה ("עריקים"), הורדת פרופיל, העלאת פרופיל, הגשת תביעות למשרד הביטחון בעקבות פגיעה בשירות הצבאי, ועוד.

    ליווי צמוד לאורך כל הדרך

    העזרה שמושיט עו"ד צבאי לחייל או לאיש קבע שמוצא עצמו מתמודד מול מצ"ח ו/או התביעה הצבאית הינה קריטית. חשוב לזכור שיחסי הכוחות בין הפרט לבין המערכת הצבאית אינם מאוזנים, ולנוכח הנוקשות שמאפיינת את צה"ל אסור לוותר על ייעוץ משפטי מקיף ועל ליווי צמוד לאורך כל הדרך. עוה"ד אלון שליכטר שירת ביחידה מובחרת, עבד במשרד המשפטים ואמון על תכנון מדויק וחתירה למיצוי כל הזכויות של כל לקוח, בכל סוג של התנהלות מול צה"ל ומשרד הביטחון.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו