עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    כל המידע המשפטי על מעשים מגונים בקטין

    ()

    כתבי אישום בגין מעשי פדופיליה שונים מוגשים מדי יום בישראל, החוק אינו מסביר פנים ומחמיר ביותר בתחומי עבירות מין כדי ליצור הרתעה עד כמה שניתן בשוק הפרוץ הזה. אדם שהסתבך בעבירת מין כזו או אחרת עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח למשך שנים, מצד שני, הקלות העצומה שבה ניתן היום להגיש תלונה ככל שיעלה על הדעת ולקבל את מלוא היחס המשטרתי גורמת לכך שבמידה מסוימת כל אדם עשוי להיות יום אחד נאשם בעבירות מין, באשמתו או בתום לב. לכן חשוב כל כך להיות מודע לחוק ולהליכים הקבועים בו כדי שלא ליפול בטעויות שעשויות להחמיר את המצב.

    מהו מעשה מגונה

    מעשה מגונה מוגדר בחוק כמעשה שיש בו זיקה למין, המבוצע לשם גירוי מיני, או ביזוי. באופן כללי הכוונה למעשים שנעשים בפומבי או מול אדם כלשהו שלא בהסכמת הצד השני. מעשה מגונה יכול להיות אקט בעל אופי מיני ואפילו שנעשה בלי כל כוונה מינית. חוק העונשין עשוי להחיל על נואשם מאסרים לתקופות זמן שונות בהתאם לנסיבות ולחומרת העבירה, כאשר לעיתים מדובר בניצול יחסי מרות לצורך הסיפוק המיני, לעיתים נעשה הדבר באלימות ולפעמים אלו הם חסרי ישע כאלו ואחרים. אולם, פעמים רבות מאד המדובר הוא באדם שלא הבין את משמעות הסיטואציה בה הוא עומד ואקט כלשהו שנעשה בתמימות או בחוסר הבנה עשוי להתפרש כמעשה מגונה או להחמיר בעונש המעשה מעבר לכוונה שמאחוריו.

    מעשים מגונים בקטין

    מעשה מגונה בקטין מקבל יחס מחמיר פי כמה וכמה מרשויות החוק, כדי למזער את הנזק הנפשי הכרוך בחוויה הקשה שעבר הקטין. המטרה הנוספת בענישה למבצעי מעשה מגונה בקטין היא להשיב לו את כבודו ואת תחושת החירות העצמית שלו באמצעות ענישת הפוגע בו, כדי שלא להותיר בנפשו צלקת בלתי הפיכה. אדם שביצע מעשה מגונה בקטין עשוי לקבל עונש מאסר של שנים ארוכות. חשוב לדעת שהסכמת קטין אינה ראויה להיות הסכמה כיון שבמרבית המקרים הוא אינו מסוגל להבין את משמעות הסכמתו בהווה ובעתיד, ולכך בית המשפט אינו מקבל זאת כמתן זכות לאדם לבצע בו מעשה מיני כלשהו. למרות הגישה המחמירה של בית המשפט, פעמים רבות מדובר באנשים שלא התכוונו לכל רע והפרשנות שניתנה לסיפור אינה מדויקת.

    קיבלתי זימון לחקירה, מה עושים?

    חשוב מאד ואולי הכרחי לכל אדם שמואשם בעניין מעשה מגונה בקטין, להתייעץ עם עורך דין מקצועי בפלילים לפני החקירה, כדי להבין את הסיטואציה שקרתה, ולנסח נכון את הגרסה שתימסר בפני החוקרים.

    עורך דין אלון שליכטר המטפל מזה שנים בתיקי עבירות מין יוכל לסייע לכם ביעוץ וסנגוריה במקצועיות ובמומחיות.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו