עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ייצוג משפטי במקרה של אלימות במשפחה

    ()

    אלימות במשפחה היא תופעה עצובה וקשה. לצערנו, במדינת ישראל, המספרים מדאיגים. נכון לכתיבת השורות הללו היום, אנחנו מדברים על סדר גודל של 200 אלף נשים בערך, המעידות כי הן סובלות מסוגים שונים של אלימות במשפחה. כאשר בשנת 2020 נרצחו 29 נשים, על ידי בני זוגן. אלימות במשפחה לא חייבת להיות אלימות פיזית כמובן. אלימות כלכלית, אלימות רוחנית או נפשית, כל אלו סוגים שונים של אלימות, המחייבים תגובה מצד הרשויות. התפקיד של עורך דין אלימות במשפחה הוא לא תפקיד קל, אבל הוא הכרחי. עורך דין מנוסה יכול להגן עליכן במידה ונפגעתן או, במידה ואתם פונים לקבלת ייעוץ בעבור הנפגעים. במאמר הבא נסקור את האלטרנטיבות ומה אפשר לעשות מבחינה משפטית, בנוגע למקרים של אלימות במשפחה.

    ראשית, נגדיר מה זו אלימות במשפחה

    אלימות במשפחה היא אלימות המתקיימת בין שניים, בני אותה המשפחה, לרבות, אלימות בין בני זוג לשעבר. אמנת אינסטמבול מגדירה אלימות במשפחה תחת הקטגוריות הבאות: אלימות מינית, אלימות כלכלית, אלימות פיזית והתעללות רגשית. אלימות במשפחה יכולה להיות בידוד של האישה ממעגל החברים הקרוב ובני המשפחה, במה שמכונה סוג של 'טרוריזם אינטימי', כלומר, איום מרומז על האישה, על אף שלא נעשתה כל פעולה פיזית מצד הבעל המכה. אלימות במשפחה יכולה להיות לא רק בין שני בני זוג, אלא בין הורים לילדים או בין אחים גדולים לקטנים. ניצול מיני של אח את אחיו, של אמא את בנותיה וכן הלאה, כל אלו, נכנסים תחת המעטפת של אלימות במשפחה.

    בכל אחד מהמקרים הללו, ניתן לפנות למשטרה לקבלת סיוע וכמובן, לסיוע של עורך דין אלימות במשפחה. חשוב לזכור, גם אם אתם לא בטוחים, תמיד אפשר להרים טלפון ולברר, עדיף לשאול מאשר לתת למצב להישאר כמות שהוא.

    מה יכול לעשות עורך דין מנוסה

    בשלב הראשון, עוד לפני שמתחיל ההליך הפלילי, ניתן להוציא צו הגנה. משמעות צו ההגנה, היא להפריד בין הגורם הפוגע ובין הנפגעים. תוקף הצו עומד על שלושה חודשים ובמידה והתברר כי הטענות נכונות, כמובן, בית המשפט יאריך את הצו עד לתום הבירור הפלילי. במידה ובן המשפחה הפוגע הפר את הצו, יש לפנות למשטרה באופן מיידי. זאת, משום שהפרה של הצו, פירושה, עבירה פלילית, אשר יכולה להוביל למעצר.

    תפקידו של עורך הדין הוא לא רק להוציא את צו ההגנה בשמכם, אלא, ללוות אתכם לאורך ההליך הפלילי, כדי לשמור על האינטרסים של הנפגעים. במישור הכלכלי ובמישורים נוספים.

    עורך הדין אלון שליכטר, עומד לשירותכם

    אם אתם רוצים להתייעץ ולזכות לליווי משפטי מעולה של עורך דין מוביל בתחום, אלון שליכטר הוא האיש הנכון לפנות אליו ברגעים קשים מאין אלו.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו