עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הגנו על החירות שלכם

    ()

    לא מעט אנשים, מאוכלוסיות רבות ומגוונות, מוצאים את עצמם מסתבכים עם החוק הפלילי. נשמע לכם כמו משהו זניח? בפועל מדובר בעניין נפוץ במיוחד, ולא משהו שהוא נחלתם של נוכלים ופושעים מיומנים בלבד. עורך דין פלילי בתל אביב הוא מי שמציע את סיועו המשפטי במקרים שכאלו.

    הענף הפלילי הוא שם כולל לתחומים שונים כמו קבלת דבר במרמה, שוחד, סחיטה, המתה, זיוף, עבירות סמים ועוד. בשלב הראשון הנאשם מזומן לחקירה משטרתית, לאחר מכן מגישים נגדו כתב אישום ואז פותחים בהליך משפטי כנגדו. חלק מהמקרים מסתיימים בהחלטה על מעצר מידי, עוד מהשלבים הראשונים בהם חשפו את סוג העבירה ואת היקפה.

    למה אתם צריכים עורך דין פלילי בתל אביב?

    מערכת החוק הינה מערכת רבת עוצמה, מסועפת ויציבה. בהתנהלות המשפטית יש מגמה ניכרת של סגירת תיקים במהירות וביעילות, תוך מתן עונשים כבדים שיסייעו ביצירת הרתעה בהמשך. שילוב של זה יחד עם זרועותיה הארוכות של מערכת החוק, המשפיעה על ההתנהלות בבתי כלא, בחדרי חקירות ובבתי המשפט, יוצר מצג שווא שמותיר את הנאשם מבולבל וחסר אונים. לאור התסכול והלחץ הרב שמופעל עליו, הוא מודה בעבירות יותר חמורות ממה שביצע בפועל, ואז נאלץ להתמודד עם הרבה אישומים שאינם בהכרח נכונים, על אף שאין לו כלל עבר פלילי. עורך דין פלילי בתל אביב יודע להעניק את המעטפת ואת הסיוע המשפטי הדרוש, זאת לאור יכולותיו המקצועיות, הניסיון רב השנים שלו והמיומנויות שפיתח.

    מתן זכויות בעונשים פליליים

    עונשים רבים שמופעלים על מי שעבר על מערכת החוק הפלילית פוגעים בזכויותיו הבסיסיות של האדם. בין היתר נשללת מנו הזכות לפרטיות, הזכות לביטחון, הזכות לשלמות הגוף ועוד. מי שמגדיר את צורת ההתנהלות המשפטית בענף הפלילי הוא החוק הפלילי במדינת ישראל. כחלק מזה קובעים מתי צריך לבצע מעצר, איך מוכיחים שאדם ביצע ועוד. בכל אחד מהמקרים הללו, מי שמשמשת כתובעת הינה המדינה, שמכורח הנסיבות נחשבת לעוצמתית יותר מגל גוף אחר.

    כדי שהחירויות לא ייפגעו, חשוב לבחור בעורך דין פלילי בתל אביב מהר ככל האפשר. ככל שמקדימים לבחור בו, כך הוא מלווה את הנאשם ביותר שלבים ויש לו יותר מקום להשפיע על החלטות משפטיות שמתקבלות. מחפשים עו"ד פלילי בתל אביב? עו"ד אלון שליכטר זמין עבורכם לייעוץ וטיפול בתיקכם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו