עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    גם לחיילים מגיע סיוע משפטי

    ()

    הדין הצבאי שונה במידה דרמטית מהדין הפלילי. פשוט, מפני שהצבא לא בנוי מאזרחים, אלא ממי שכפופים לחוקי הצבא צריכים לעמוד בסטנדרטים שלא קיימים באזרחות. למשל, טירון שנרדם בשמירה יכול להיכנס לכלא, בעוד שבחיים האזרחיים אין חוק הנוגע לשינה בשמירה. דוגמא נוספת היא של חייל וחיילת אשר הפכו לזוג ובוחרים להחזיק ידיים על השביל. על פי דיני הצבא מדובר על התעלמות בוטה מתקנות לשילוב ראוי, באזרחות, כמובן, אין בעיה בכך ששני בני זוג יחזיקו ידיים בציבור. מתי כדאי לפנות לקבלת מענה מעת עורך דין צבאי ? התשובה היא, כאשר חייל נאשם בעבירה שיש לה משמעות פלילית.

    אילו עברות נוגעות למשפט הפלילי ולא רק למשפט הצבאי

    בגדול, אנחנו מדברים על כל עברה של חייל, אשר נחשבת לעברה גם באזרחות. למשל, גניבה, אסורה בצבא ואסורה בחיים האזרחיים. הכלל נכון גם לאירועים של פגיעה מינית, עברות תנועה וכן הלאה. התפקיד של עורך דין צבאי הוא לתת סיוע משפטי מטעם שני הכובעים הללו. מצד אחד, אנחנו מדברים על מי שמכיר את חוקי הדין הפלילי ויודע לתת מענה במישור הזה, מהצד השני, אנחנו מדברים על מי שמכיר את הדין הצבאי ויכול לטעון את הטענות, גם דרך הפילטר של המשפט הצבאי.

    בסופו של דבר, גם לחיילים יש זכויות

    אמנם, זה אף פעם לא נעים לעלות לדין, אמנם, החיים הם תוצר של אירועים מורכבים, כאשר המציאות היא אף פעם לא 'שחור או לבן'. אבל, אל תשכחו, גם חיילים הם אזרחים שווי זכויות. כלומר, אם נמצאת אשמים ואם אתם מעוניינים לתבוע דרך בית משפט צבאי, הרי שאתם זכאים לקבל ייצוג משפטי הולם. בסופו של דבר, במדינה מתוקנת, חשוב שיהיה מי שיקח את המושכות וישמש בתור 'הפנים', של הנאשם או הנאשמת בבית המשפט.

    עורך דין שלא מוותר על הפרטים הקטנים

    איך בוחרים עורך דין מעולה? פשוט בוחרים במי שלא ינוח עד לניצחון. עורך דין אלון שליכטר הוא בדיוק האדם הנכון בזמן הנכון. אם אתם מחפשים סיוע משפטי, במידה ואתם צריכים להתייעץ, אם יש משהו שאתם עוד מתלבטים לגביו, הרי שמצאנו עבורכם את האדם הנכון למשימה. זה נכון, הליך משפטי זה אף פעם לא נעים ותמיד יש אתגרים טכניים וריגשיים. אבל, בסיוע של עורך דין מהשורה הראשונה, הרי שאתם יכולים להיות רגועים. לקבלת מענה אישי, צרו קשר עם המשרד, כבר היום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו