Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין מומחה לעבירות סמים

    ()

    בעבר, עורך דין סמים התמודד בעיקר עם עבריינים ואם אנשים שביצעו עבירות לא רק בתחום הזה, אלא גם בתחומים נוספים. היום, עורך דין סמים, נדרש לא פעם, לתת מענה לאזרחים מין השורה, אשר נמצאו מחזיקים סמים, לצריכה עצמית. חשוב לציין בנקודה הזו, פקודת הסמים, על פי החוק, מתייחסת לשני סוגים של מקרים. הראשון, אחזקה של סמים לא חוקיים, לצריכה אישית, המקרה השני, מתייחס לסחר בסמים. בשני המקרים הללו, הדין הפלילי נקבע בהתייחס לכמות אותה מחזיק הנאשם ברשותו. אחזקת סמים לשימוש עצמי, יכול להוביל לעד שלוש שנות מאסר, בעוד שסחר בסמים, יכול להוביל לעשרים שנות מאסר ויותר.

    איך נראה תהליך העבודה של עורך דין פלילי

    העבודה של עורך דין פלילי בנוגע לעבירות של שימוש בסמים, יכולה להתחיל עוד לפני הזימון לחקירה. לא פעם, עורך דין סמים יתן לכם טיפים וייעוץ מקצועי, אשר ישמש אתכם במהלך החקירה, כדי לדאוג לאינטרסים שלכם, הלקוחות. בהמשך, עורך דין פלילי ייקח את הנתונים ויבנה את התיק. כלומר, יחליט על הגישה בה נכון לנקוט ויבחר איך לספר את הסיפור שלכם. חשוב לזכור, גזר דין נקבע לא פעם, בהתייחס לפרטים הקטנים. הרי השאלה היא מה הייתה הכמות שמצאו ברשותו של הנאשם, האם הוא קיבל כסף כדי למכור סמים בלתי חוקיים לאנשים אחרים, אילו סוגים של חומרים נמצאו אצלו וכן הלאה. עורך דין סמים, הוא מי שמראה בקיאות בתחום ויודע להגיד, איך נכון לספר את הסיפור כדי לשמור על הזכויות שלכם ולעזור לכם לצאת עם כמה שפחות נזק מהאירוע.

    בחירה שיכולה לשנות את מסלול חייכם

    אמנם, זה לא נעים לעמוד בפני משפט פלילי, אבל, כאשר בוחרים עורך דין סמים מקצועי, אתם יכולים לנשום לרווחה ולדעת, אתם בידיים טובות. בשנים האחרונות אנחנו רואים שינויים משמעותיים בתחום הפסיקה בנוגע לשימוש בסמים. הניסיון להוביל לגליזציה של התחום והעובדה כי לא מעט אזרחים צורכים סמים קלים בשעות הפנאי, שינתה את פני החברה במישור הזה, כך שגם השופטים מכירים בשינוי המגמה ומבטאים זאת, בפסקי דין חמורים פחות מבעבר. לבחור עורך דין מקצועי, זה בעצם, לבחור במי שיציג את האינטרסים שלכם בבית המשפט וישמור על הזכויות שלכם לאורך התהליך.

    עכשיו זה הזמן לפנות ולקבל מענה

    משרד עורכי הדין אלון שליכטר, מתמחה בדין הפלילי ונותן ייצוג וייעוץ משפטי ללקוחות רבים. תמצאו אוזן קשבת ואנשי מקצוע מעולים, מהשורה הראשונה.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו