Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מעשה מגונה – יש דרך לעזור לך

    ()

    עבירות מין הן עבירות שנתפשות כחמורות. לא רק מערכת אכיפת החוק מתייחסת אליהן כך, אלא גם הציבור הרחב, ולכן הרשעה בביצוע עבירה מסוג זה – כולל מעשה מגונה שנמצאת ברף הנמוך יחסית בקטגוריה (בהשוואה לעבירות כמו אינוס או מעשה סדום) – גורמת לנזק רב. כמובן שגם חשודים בביצוע מעשים מגונים ראויים להגנה משפטית. עו"ד אלון שליכטר מספק את השירות הזה בסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים אותו ועל בסיס ניקיון יקר ערך שצבר.

    מידע רלוונטי לגבי מעשה מגונה

    * יסוד נפשי – מעשה מוגדר כמגונה אם קיים יסוד נפשי והוא ביצוע המעשה במטרה להגיע לגירוי מיני או סיפוק מיני. גם כשהמטרה היא ביזוי על רקע מיני המעשה ייחשב כמגונה.

    * המעשה עצמו – באופן טבעי, אין בחוק הגדרה ברורה וחד-משמעית של מעשים אסורים. יש כמובן מצבים שבהם הדבר ברור, כמו למשל מגע באיבר אינטימי או אוננות בפרהסיה, אבל גם מצבים שבהם יש עמימות כמו למשל ליטוף על הגב.

    * נסיבות מחמירות – העונש על מעשים מגונים יהיה חמור במיוחד כשהם מבוצעים בנסיבות מחמירות, כגון מרמה, חוסר הכרה או לקות נפשית או שכלית של קורבן העבירה. גרימת חבלה, איום בנשק (קר או חם) והתעללות כבר מוגדרות כנסיבות מחמירות במיוחד, גם כשקורבנות המעשה המגונה הם קטינים העונש יהיה חמור יותר.

    הגנה משפטית אפקטיבית במיוחד

    ישנם מספר קווי הגנה אפשריים במקרים של חשד בביצוע מעשה מגונה מכל סוג שהוא. חשוב לבחור את האסטרטגיה המיטבית, וזאת מפני שהעונש למי שמורשע בעבירה זו יכול להגיע במקרים חמורים גם ל-15 שנות מאסר. גם במקרים שנחשבים פחות חמורים, לדוגמה אוננות בפומבי, בית המשפט עשוי לגזור שנת מאסר, ואם המעשה בוצע על רקע יחסי מרות – גם שנתיים. עו"ד אלון שליכטר צבר כאמור ניסיון רב גם כעורך דין פלילי באופן כללי וגם בייצוג חשודים בעבירות מין ובהן עבירת המעשה המגונה. הניסיון מתורגם לאסטרטגיה מדויקת, ובשילוב המחויבות ללקוח ניתן להגיע לתוצאה הטובה ביותר האפשרית בהתאם לנסיבות המקרה. כמו כן מתאפיין השירות של עו"ד שליכטר ביושרה מלאה, מתוך אמונה שרק על בסיס תמונת מצב מלאה, ללא פילטרים, יכול אדם לקבל את ההחלטות הנכונות.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו