עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    קבלת ערר והחזרת רישיון נשק למרות תיק איומים

    (5)

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי, מאזור השומרון נחקר בחשד לעבירת איומים, בכך שאיים על שוכר הדירה שלו בפני שוטר שנכח במקום. בעקבות כך נלקח נשקו האישי ובוטל רישיון הנשק אותו החזיק עשרות שנים על ידי האגף לכלי ירייה, משרדנו פנה בערר מנומק לאגף לכלי ירייה לצורך ביטול ההחלטה והשבת רישיון הנשק אשר התקבל >>

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי אשר מחזיק ברישיון נשק פרטי עשרות שנים, נקלע לסכסוך שוכר – משכיר, על פי טענתו הוא ורעייתו היו נתונים לגידופים קשים מאוד, צעקות והם היו אלה שהזמינו את משטרת ישראל בעקבות כך.

     

    לאחר הגעת משטרת ישראל, ובשיחה פתוחה מול השוטר, מבלי שאותו שוכר נכח אף במקום, אמר לקוח המשרד אמירות שלטעמו של השוטר מהווים איומים, בשל כך זומן לתחנת משטרה בו לקוח המשרד טרם פנה אל משרדנו ומסר גרסה במסגרתה הודה באמירות וטען כי הם היו פליטת פה. משטרת ישראל מיד הורתה לו להפקיד את כלי הירייה ובהמשך קיבל הודעה על ביטול רישיון הנשק.

     

    החזרת רישיון נשק למרות תיק איומים

    בשלב זה פנה אל משרדנו כדי שנפעל בביטול ההחלטה על ביטול רישיון הנשק ולהגיש ערר לממונה על כלי הירייה לשם השבת רישיון הנשק. כאמור, משרדנו עמל על ערר מנומק במסגרתו הועלו טענות הן לנסיבות האירוע כפי שעלו, ביחס לאמירות שאינן מהוות עבירת איומים ובמידה וכן בעניינו של לקוח המשרד המאוים אינו שמע את האיום כלפיו אלא צד ג' (השוטר) שמע את האיום, ושעה שקולט האיום (השוטר) הוא לא המאוים בפועל, לא מתקיימת עבירת האיומים.

     

    לאור הטענות שהועלו ונסיבות העניין המשטרה החליטה להסיר את התנגדותה והממונה על כלי הירייה החליט לקבל את הערר והשיב ללקוח המשרד את רישיון הנשק.

    להלן העתק חלקי מהבקשה וההודעה על קבלת הערר והשבת רישיון הנשק הפרטי

     

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות ייצוג בהליכים מול האגף לכלי ירייה ועתירות מנהליות לבית המשפט המחוזי.

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו