עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי חדרה

    ()

    זימון לחקירה הופך להיות רווח יותר ויותר, כמעט ניתן לומר- טרנדי, אבל לא ניתן להקל ראש במשמעות של הדבר. זימון לקירה מסמן על הליך פלילי שאוסף סביבו תשתית ראייתית בימים אלו, וזה עשוי להיות עניין רציני. חשוב לדעת שלכל אדם עומדת הזכות החוקית להיוועצות בעורך דינו טרם חקירה, יעוץ לפני חקירה עשוי להיות ההבדל בין סגירת התיק בשקט להמשך הליכים משפטיים ורישום פלילי בלתי נמנע, או בין עונש מקל לענישה כבדה.

    מהו יעוץ לפני חקירה

    יש לדעת שחקירה אינה שאלון אישי שנדרש לענות עליו בחיוב, כי אם מסכת מתוחכמת של ניסיון חילוץ משפטים שיהוו ביסוס והוכחה להשערות החוקרים בתיק הספציפי. החוקרים עומדים להשתמש כנגד הנחקר בכלים פסיכולוגיים שונים, ולנסות לסבך את תשובותיו בעזרת נתונים שקריים, דמויות שונות ועוד אפקטים שמופעלים בהצלחה מזה שנים במערכת החקירות המשטרתית. המטרה היא כמובן להגיע לחילוץ המידע המפליל מעבריינים שקרנים, בכל הכלים הללו, אבל בדרך זו עשוי כל נחקר להתבלבל ולאבד את גרסתו לסיפור הנחקר, כך שיופלל באמצעות החקירה מעבר למה שאכן ארע במציאות. מעבר לכך, ישנם דגשים בהתנסחות ובסגנון שעלול נחקר לומר בתום לב מבלי לדעת שהחוקרים מפרשים את משמעות דבריו באופן מפליל.

    מי יכול לייעץ לי

    עורך דין המכיר את השטח ומטפל בתיקי חקירות באופן שוטף יוכל לתת לבנות עם הנחקר את גרסתו המדויקת, להכין אותו לקראת המניפולציות שעומדות להיות מופעלות עליו בשעת החקירה ולהבהיר לו מהו הנוסח המדויק בו כדאי להשתמש על מנת שתובהר גרסתו ללא עוררין ולא יהיה ניתן להשתמש באי- אלו ביטויים צדדיים לרעתו. יש זכויות נוספות לנחקר וחשוב מאד לברר זאת עם עורך הדין, המציאות מוכיחה כי במקרים בהם עורב עורך דין איכותי ונתן יעוץ מדויק התיקים נסגרו במהירות ובקלות רבה פי כמה.

    אני חף מפשע

    אנשים שברור להם שחפותם בתיק וודאית עשויים פעמים רבות להרשות לעצמם להקל ראש ביעוץ. לפעמים מדובר בנחקרים הבאים להעיד בתיק בו מואשם מישהו אחר בכלל, ולפעמים הם בטוחים שהשוטרים יבינו את הטעות. כך קורה שנחקר עשוי לגלגל שיחה קלילה עם שוטר בתחנה, משום שהרי הוא אזרח ישר ואין לו מה להסתיר… הכרחי לדעת שכל נחקר בעיני החוקרים הוא אלמנט בדרך להפללה של אי מי, גם אותו בדיוק כמו את הנחקרים העבריינים האמיתיים מנסה המשטרה להפיל בפחים שהיא טומנת ולפעמים יותר מכולם דווקא החפים מפשע זקוקים ליעוץ משפטי כדי לדעת מה לומר ואיך ולסגור את התיק במהירות ויעילות.

    עורך דין אלון שליכטר, עו"ד פלילי מפורסם יוכל לתת לכם את כל המידע והליווי עד לסיום ההליכים באופן הטוב ביותר.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו