עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין אלימות במשפחה – טיפול מהיר, רגיש ונחוש

    ()

    כל אלימות פסולה מיסודה, ובפרט זה המצב כשמדובר על אלימות במשפחה. גם מבחינת עורך דין אלימות במשפחה היא תיק מורכב במהותו, ולכן הוא נדרש לטיפול מקצועי במיוחד שמשלב רגישות ונחישות. עו"ד אלון שליכטר מטפל במקרים אלה על בסיס ניסיון רחב, וביושרה מוחלטת.

    מה עושה עורך דין אלימות במשפחה למען לקוחותיו?

    * צו הגנה למניעת אלימות במשפחה – הפעולה הראשונית והמידית שמבצע עורך דין עבור מי שסובל או סובלת מאלימות במשפחה היא הוצאת צו הגנה. הצו כולל איסורים שונים כגון איסור להימצא בקרבת דירת המגורים וגם איסור להחזיק נשק, והוא ניתן לפרק זמן של 3 חודשים כשלאחר מכן ניתן להאריך אותו. חשוב לציין כי הצו יינתן באופן מידי במקרים שבהם בוצע מעשה אלימות או כשיש חשד סביר לקיומה של סכנה ממשית, אבל בתוך 7 ימים יתקיים דיון בנוכחות האדם האלים ועורך הדין שלו, וחשוב להגיע אליו מוכנים.

    * ליווי לאורך כל ההליך המשפטי – קורבנות אלימות במשפחה זכאים להביע את עמדתם בנוגע להליך הפלילי, לרבות ההחלטה אם להגיש כתב אישום. מיצוי זכות חשובה זו מחייב קבלת סיוע צמוד מעורך דין מנוסה.

    * ייצוג חשוד או נאשם בעבירת אלימות במשפחה – כל אדם זכאי לייצוג משפטי מקצועי, גם כשהוא חשוד בביצוע עבירה חמורה כגון אלימות במשפחה. עורך דין פלילי אחראי יעניק את השירות הטוב ביותר, ובפרט במקרים שבהם מדובר בתלונת שווא וגם במקרים שבהם יש נסיבות אישיות שחשוב להציגן בפני רשויות האכיפה.

    זמינות גבוהה מאוד ומחויבות מלאה לכל אדם

    עורך דין פלילי, ובפרט עורך דין אלימות במשפחה, נדרש להתנהל מתוך מחויבות מוחלטת לכל אדם שפונה אליו בבקשת עזרה, וזאת מהטעם הפשוט שהחוק מקנה זכויות גם לחשודים ולנאשמים, ואחת הזכויות הבסיסיות היא לייצוג משפטי מקצועי והוגן. עו"ד אלון שליכטר מתנהל מתוך הבנת המורכבות של תיקי אלימות במשפחה, ומביא לידי ביטוי בכל מקרה גם תכונות אישיות חיוניות וגם בקיאות מקצועית רחבת היקף.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו