עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עו"ד עבירות מין

    (1)

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    מדי שבוע אנחנו שומעים בחדשות על מקרים חדשים ומזעזעים של עבירות מין, עבירות אשר מתבצעות, לרוב, על ידי גברים כלפי נשים בגילאים שונים. במקרים רבים מדובר בעבירת מין שמתבצעת על ידי אנשים בדרגה גבוהה יותר, בין אם זה בצבא, עבודה, לימודים או במקומות אחרים, במקרים רבים מדובר על עבירות שמתבצעות על ידי גברים שמכירים את הקורבנות שלהם.

    עבירת מין מוגדרת כעבירה שמתבצעת בגופו של אדם אחר, המנעד הוא מאוד רחב ונע מאונס שמוגדר כעבירת המין הקשה ביותר, דרך בעילה אסורה בהסכמה, מעשה סדום, יחסי מין בין מטפל למטופל (ברופאה, פסיכולוגיה או מקרים אחרים בהם יש הבדלים שבין מטפל למטופל), מעשה מגונה, וכן כל מה שקשור לסחיטה באיומים, הצעות בעלות אופי מיני, התייחסויות למיניות של אדם וכדומה.

    עבירת מין היא עבירה פלילית שנידונה גם במשפט אזרחי בהקשר של העוולה אשר נעשתה ומחייבת פיצוי כספי. עו"ד עבירות מין מייצג נאשמים אשר עומדים למשפט בגין עבירות מין מסוגים שונים, הן בצד הפלילי והן בצד האזרחי, כאמור.

    עו"ד עבירות מין, מטרתו להוכיח שטענת התביעה בדבר קיום עבירה, איננה נכונה. חשוב לומר, במשפט פלילי התובע הוא זה שצריך להוכיח את קיום העבירה, מאחר וכל אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת, הרי שעל התביעה להוכיח שאכן בוצעה עבירת מין, במידה והעניין נתון לפרשנות (כלומר אין ראייה חותכת שאכן זה קרה) הרי שעורך דין עבירות מין בתל אביב או בכל מקום אחר, יצטרך להציג פרשנות שהלקוח שלו לא ביצע את העבירה או לחילופין, גם אם היה אכן מגע או חילופי דברים בין הצדדים, הרי שהם נעשו בהסכמה מלאה.

    חשוב לומר, יש מקרים בהם היכולת של עו"ד עבירות מין לעזור היא מאוד נמוכה, למשל, כאשר מדובר על בעילה אסורה בסכמה, מצב בו גבר מקיים יחסי מין עם קטינה, אז גם אם הקטינה הסכימה לכך, היא עצם זה שהיא מתחת לגיל מסוים, הופך את הפעולה לעונש. כמו כן, במקרים בהם מדובר על הבדלים בדרגות בין שני הצדדים, למשל, אם הגבר הוא מרצה או קצין, והאישה כפופה אליו, הרי שגם אם העניין בוצע בהסכמה, יכול בית המשפט לקבוע שבגלל הכפיפות של האישה לגבר, הרי שקיים יחסי מרות ביניהם ועל כן הוא ביצע עבירת מין.

    כיצד בוחרים עו"ד עבירות מין?

    לפני שנציג טיפים לבחירת עורך דין עבירות מין בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ, צריך לומר, בציבוריות הישראלית ובכלל בעולם, יש לא פעם יחס שלילי כלפי עו"ד עבירות מין, מתוך מחשבה שמדובר בפושעים מהזן הגרוע ביותר שיש ועל כן לא בהכרח מגיע להם ייצוג בבית משפט. אך זה לא נכון, לכל אדם מגיע ייצוג, ועצם זה שעו"ד עבירות מין בוחר לייצג אותו, לא אומר שהוא מזהה עם העבירה בה הוא חשוד, אלא שהוא מבצע את עבודתו.

    בשביל לבחור עו"ד עבירות מין בתל אביב ובכל עיר אחרת, חשוב לשים לב שמדובר בעורך דין עם ניסיון בתחום, עורך דין עם אחוזי הצלחה גדולים בבית משפט, מישהו שיכול להיות נגיש וזמין להליך משפטי וכן לכל מה שמתרחש סביבו, ולא פחות חשוב, שיהיה זה עו"ד שידע מתי להילחם ומתי להציע פשרה טובה.

    אם אתם מחפשים עו"ד עבירות מין, זה הזמן ליצור קשר עם המשרד שלנו, משרדו של אלון שליכטר, עו"ד פלילי בתל אביב שמתעסק לא מעט גם בייצוג חשודים בעבירות מין. אתם מוזמנים לפנות עוד היום ולקבוע פגישה.

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו