עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עבירות רכוש

    (1)

    לצד עבירות מין, אלימות וסמים, הרי אחד מסוגי העבירות הנפוצות ביותר, הן עבירות רכוש. מדובר על עבירות שמתייחסות לגניבת רכוש (השתתפות פעילה או תכנון), פרטי או ציבורי, סחר ברכוש גנוב, החזקת ציוד שמשמש לפריצות וגניבות, גרימת נזק לרכוש, זיוף רכוש, ועוד שורה של עבירות שמתייחסות באופן ישיר לרכוש פיזי או רוחני. בין אם מדובר בעבירות שמבוצעות על ידי יחיד, קבוצה או ארגון, בין אם מדובר ברכוש פרטי או ציבורי.

    עבירות רכוש, חשוב לומר, מתייחסות לכל מה שיכול להיחשב כרכוש, זה יכול להיות חפצים קטנים שנגנבים מחנות וזה יכול פריצה לרכב או גניבה של ציוד כבד. ההתייחסות היא פחות לסוג או ערך הרכוש, כמו לאופי העבירה וכן לנסיבות שהובילו אליה.

    עורך דין עבירות רכוש בת"א או בכל מקום אחר, יצטרך להתמודד עם האשמה שהלקוח שלו ביצע עבירות רכוש או היה שותף לביצוען. כמו בכל תחום אחר בעולם הפלילי, גם במקרה הנ"ל, על התובע, קרי הפרקליטות להוכיח את אשמתו של הלקוח שלו, אך על עו"ד עבירות רכוש בתל אביב להגן על הלקוח ולהדוף את הטענות של התובע.

    לשם כך, הוא ינסה להוכיח תחילה שהוא לא ביצע זאת, כי הוא לא היה שם או מכל סיבה אחרת, ואם יוכח שהוא היה שם, אז הוא יצטרך להוכיח שלא היה לו שום חלק בפעולה. במידה וכן היה לו חלק, בין אם באופן ישיר או עקיף, אז סביר להניח שעורך דין עבירות רכוש בת"א ירצה להוכיח שהלקוח שלו ביצע את העבירות מחוסר ברירה (כתוצאה מאיומים חיצוניים) או שהוא ביצע את העבירה במודע וברצון, אך יש להתחשב בעברו.

    מה המשמעות האמיתית של עבירות רכוש?

    עבירות רכוש נחשבות לעבירות נפוצות מאוד, ולו מהסיבה הפשוטה שמדובר על מנעד רחב מאוד של עבירות. כמו שאמרנו, אפשר למצוא בהגדרה זו, גניבות קטנות עד גדולות, השתתפות פעילה, תכנון, או אפילו שמירה בעת ביצוע עבירה, כמו כן, אפשר למצוא בתוך הגדרה של עבירות רכוש גם עבירות כגון מסחר ברכוש גנוב, זיוף ומסחר ברכוש מזויף או גרימת נזק לרכוש.

    אפשר לומר שהמשמעות האמיתית של עבירות רכוש טמונות בשתי נקודות, הראשונה, הגנה על הציבור ועל הרכוש שלו, הנקודה השנייה היא כלכלית, ברגע שמתבצעות עבירות רכוש, נגרם נזק כלכלי לפרט אך גם לכלל הציבור ולמדינה. לא משנה אם מדובר בעבירה של פריצה וגניבה או בעבירה של זיוף וסחר ברכוש גנוב או מזויף.

    מאחר ועבירות רכוש הן עבירות שקל יותר, במידה מסוימת לבצע (לא צריך הרבה בשביל לבצע אותן) אז יש ניסיון של המשטרה ושל בתי המשפט להילחם בתופעה ולהרתיע אנשים מלבצע עבירות כאלה. הצד השני של המטבע הוא, משרד עו"ד פלילי יודע, שלא פעם אין סיבה אמיתית לכתב אישום או לענישה הכבדה, שכן הלקוח שלו איננו אשם וגם אם כן, הרי שיש נסיבות שונות שאמורות להקל על עונשו.

    לכן, רצוי לשכור עורך דין עבירות בת"א או במקום אחר, שהוא איש מקצוע מנוסה שמכיר את התחום של עבירות רכוש היטב, כך יהיה יותר פשוט וקל לצאת עם עונש קל יחסית, אף על פי שחומרת המעשה יכולה להביא לעונש חמור הרבה יותר.

    אם אתם מחפשים משרד עו"ד פלילי ותיק ומנוסה אשר מתמחה בעבירות רכוש, זה הזמן לפנות אלינו , עו"ד אלון שליכט הוא עורך דין תל אביב מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות רכוש. ניתן לפנות אלינו עוד היום ולקבוע פגישה.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו