עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מה היא נהיגה בקלות ראש ומה עליכם לעשות

    ()

    עבירות תנועה, הן הגורם המרכזי, לקטל בכבישים. אנחנו רואים בשנים האחרונות, עליית מדרגה, בניסיונות של רשויות אכיפת החוק, ליצור הרתעה אשר תפקידה, להמעיט את מספר עבירות התנועה בכבישי ישראל. בין היתר, נהיגה בקלות ראש, נחשבת, על פי המחוקק, עבירה חמורה, אשר מובילה לשלילת רישיון ובמקרים חמורים, אף למעצר. אם הואשמתם בנהיגה בקלות ראש ואם אתם מחפשים עורך דין אשר ייצג אתכם בבית המשפט, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

    מה ההגדרה המשפטית של נהיגה בקלות ראש

    נהיגה בקלות ראש, היא הגדרה משפטית, המתייחסת למקרים הבאים:

    • נהג העובר בין נתיבים באופן מסוכן.
    • נהג המתעלם מחוקי התנועה ונוהג בחוסר זהירות.
    • נהיגה במהירות מופרזת תוך סיכון שאר הנהגים על הכביש.
    • צפיה בוידאו תוך כדי נהיגה.
    • נהיגה בקלות ראש היא לעיתים, אסופה של עברות נהיגה שונות. למשל, נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, אי ציות לחוקי התנועה וכן הלאה.

    מה היו תוצאות המקרה וההשלכה על גזר הדין

    מטבע הדברים, לא כל מקרה של נהיגה בקלות ראש, תוביל לאותו גזר דין. למשל, במידה ונהיגה לא אחראית הובילה לפגיעה בנפש או רכוש, העונש יהיה חמור בהרבה. לעומת זאת, במידה והנהג נתפס על ידי שוטר תעבורה או במצלמה, אמנם, קיימת אפשרות לשלילת רישיון לפרק זמן של עד חודשיים, אבל לא מעבר לכך.

    על הפער בין נהיגה בחוסר זהירות ובין נהיגה בקלות ראש

    בגדול, נהיגה לא זהירה, נחשבת לעברה פחותה. מדובר על שורה של מקרים, בהם דעתו של הנהג הוסחה באופן ריגעי ולכן, העונש יהיה מינימלי. למשל, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, יוביל לקנס ולהורדה של נקודות, אבל בדרך כלל, לא ישלל רישיונו של הנהג. לעומת זאת, ההגדרה של נהיגה בקלות ראש, מתייחסת למקרים חמורים ובעיקר, לאירועים חוזרים, של אי ציות לחוקי התנועה, על ידי אותו נהג, שוב ושוב.

    לקבל ליווי וייצוג משפטי מהרגע הראשון

    כפי שניתן להבין, עורך דין לענייני תעבורה, יכול לשנות את סעיף העבירה ולהביא להקלה משמעותית בגזר הדין. כמו תמיד, עורך דין אשר בקיא בפרטי המקרה, יצליח לנווט בתוך השדה המשפטי ולשמור על האינטרסים של הלקוח, בצורה מיטבית. עורך דין אלון שליכטר, הוא עורך דין מומחה לדיני תעבורה. במידת הצורך, יש לכם למי לפנות. אל תתמהמהו, ייצוג משפטי היא הזכות שלכם בתור אזרחים במדינה דמוקרטית.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו