עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מה ההגדרה של עבירת מין?

    ()

    אין מילים שיוכלו לתאר את חומרתן של עבירות מין, בטח שלא את הנזק והחילול שהן מותירות בגופו ובנפשו של הנפגע. ההתמודדות הקשה הזו הופכת מאתגרת אף יותר כשנאלצים להתמודד עם הדמות הפוגעת בבתי משפט, אולם מה שעשוי להוות מעט שקט בתוך הסערה, הוא קבלת סיוע משפטי מעורך דין עבירות מין. עם זאת, בשנים האחרונות גם צומחת תופעה מטרידה לא פחות והיא הגשת תלונת שווא על עבירת מין כנגד אדם זה או אחר, בעקבות סכסוך או מריבה. על מנת להתמודד עם ההאשמות המטרידות, מומלץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום זה על מנת להציג מהרגע הראשון בחקירת המשטרה קו הגנה מדויק ונכון, שיעזור להוציא את האמת לאור.

     

    על פי החוק, עבירת מין היא כל אקט מיני שמופנה כלפי אדם אחר- הסקאלה היא רחבה מאוד, כאשר העבירות שנחשבות קלות יותר הן עבירות מין מילוליות, ואילו החמורות יותר הן מעשים פיזיים כמו אונס ומעשי סדום. באמצע ישנן עבירות נוספות הנחשבות לעבירות מין, כדוגמת מעשה מגונה. על פי החוק, מעשה מגונה הוא כל מעשה שנעשה למטרת סיפוק, גירוי או ביזוי ובדרך כלל זה מלווה במגע אסור בגופו של אדם אחר, שלא נחשב לאינוס או מעשה סדום. יחד עם זאת, מעשה מגונה לא בהכרח משלב נגיעות פיזיות באדם אחר, אלא יכול להיות גם תיעוד של אדם במצבים אינטימיים או התערטלות בפני אדם או ציבור. בכל הנוגע למקרים בהם עברת המין הנחקרת למעשה לא קרתה לעולם והנאשם נחקר ללא עוול בכפו, התייעצות עם עורך דין עבירות מין יכול להוות את כל ההבדל בין הוצאה לאור של האמת, לבין לקיחת כיוון לא נכון בחקירה, בעיקר בקשר לגירסת הנאשם- האם בוצעו יחסי מין בהסכמה או לא בוצעו כלל.

    פנייה לעורך דין המתמחה בעבירות מין

    עורך דין שמומחה בתחומו מחויב לגלות מקסימום בקיאות בנושא, על כל החוקים, התקנות ופסקי הדין החשובים. ככל שהזמן עובר ונחשפים לעוד ועוד מידע קריטי, המקצועיות הולכת ומשתפרת וכן רוכשים ניסיון רב. על כן, יש חשיבות לבחירה בעורך דין עבירות מין שמכיר היטב את התחום על כל חוקיו, כך שיידע לייצג בצורה נכונה אדם הנאשם בעבירות מין ללא עוול בכפו, ולייעץ לו בכל הנוגע לקו הגנה נכון ומדויק אשר יתאים לתשתית הראייתית ויעניק את נקודת המבט הנכונה מרגע פתיחת ההליך הפלילי, ועד המשפט עצמו. עו"ד אלון שליכטר הוא בדיוק האיש הנכון לטפל בנושא זה תוך רגישות ודיסקרטיות לטובת הלקוח.

     

     

     

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו