עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    לקרוא לעורך דין עבור ועדת המשמעת

    ()

    בישראל, יש ריבוי של מוסדות אקדמאיים מסוגים שונים. זה לא קורה תמיד, אבל ישנם מקרים בהם סטודנט עלול למצוא את עצמו עולה לועדת משמעת. על פניו, לא מדובר על אירוע בעל השלכות חמורות, שכן אנחנו לא מדברים על משפט פלילי. אבל, במידה וההליך נעשה בצורה לא הוגנת, אותם סטודנטים עלולים למצוא את עצמם מורחקים מהמוסד האקדמאי ולעיתים, מאבדים את הנקודות שהשיגו בעמל ויזע, להשלמת התואר, על לא עוול בכפם. אמנם, אנחנו 'בסך הכל', מדברים על ועדת משמעת של מוסד אקדמאי. אבל עליכם, הסטודנטים, לדעת, יש לכם את הזכות לזמן עורך דין ועדת משמעת ולהילחם על הזכויות שלכם. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן כדי להסביר לכם הכל.

    מה הזכויות שלכם, בתור סטודנטים, מול ועדת המשמעת

    לכל מוסד אקדמאי יש תקנון, כמו סוג של 'ספר חוקים', המסדיר את הזכויות והחובות של כל סטודנט. במידה ועלה חשד כי הסטודנט הפר את חוקי התקנון, אז, על המוסד הקדמאי לגבות עדות של סטודנטים ואנשי צוות ולאחר מכן, ניתן לזמן את הסטודנט לועדת המשמעת, המורכבת מאנשי הסגל האקדמאי. אלו, בדומה למשפט פלילי, יחליטו האם הסטודנט ביצע את העברה או לא ואם כן, מה יהיה עונשו.

    הסטודנט, יכול לדרוש כי הבירור ייעשה בתנאים הוגנים. למשל, הוא יכול לדרוש לקבל את פרטי התלונה בפירוט, במסמך כתוב. הוא יכול לבקש לקבל את חומר הראיות אשר אספו כנגדו, הוא יכול לבקש כי עורך דין ועדת משמעת ייצג אותו בהליך השיפוטי וכן הלאה.

    אמנם, מדובר על אנשים צעירים ולא תמיד, סטודנטים יודעים להילחם על הזכויות שלכם. אבל, גם אם מדובר על אנשים צעירים, אין זה אומר כי אין להם את הזכות להילחם על המגיע להם על פי חוק.

    לבקש ליווי וייעוץ משפטי

    אם אתם חוששים כי נגרם לכם עוול ובמידה והזמינו אתכם לוועדת המשמעת, קודם כל, דעו כי יש לכם עם מי לדבר. משרד עורכי הדין אלון שליכטר, הוא משרד עורכי דין המתמחה בדין הפלילי. בין היתר, תמצאו כי מדובר על מי שמלווה כבר שנים, סטודנטים, ממוסדות אקדמאיים שונים, בדיונים בוועדות המשמעת. גם אם לועדה הראשונה, לא פניתם לקבלת ייעוץ משפטי, הרי שבמרבית מוסדות הלימוד ברחבי הארץ, אפשר להגיש ערעור. כך שאתם אף פעם לא צריכים לעמוד לבד, בלי לקבל ייעוץ ממי שנמצא כאן, כדי להגן על הזכויות שלכם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו