עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    כתב אישום אלימות במשפחה – מידע שחובה לדעת

    ()

    החוק מתייחס בחומרה רבה לעבירת אלימות במשפחה, ועוד קודם לכן הנורמות החברתיות פוסלות זאת מכל וכל. בהתאם בכל מקרה שמוגש בו כתב אישום אלימות במשפחה חשוב לפנות מיד לעורך דין שכבר עסק בתיקים מסוג זה. עו"ד אלון שליכטר הוא איש מקצוע ותיק שייצג בהצלחה חשודים ונאשמים באלימות במשפחה.

    דגשים חשובים לגבי כתב אישום אלימות במשפחה

    * עונש מרבי – החוק קובע כי על אלימות במשפחה (כולל מצד בן משפחה לשעבר) ניתן לגזור עד 4 שנות מאסר. במקרה שבו מקרה האלימות גרם לחבלות, העונש יכול להגיע גם ל-6 שנות מאסר.

    * הסדר טיעון – ברוב המקרים של כתבי אישום בגין אלימות במשפחה, הפרקליטות מגלה נוקשות ושואפת להוביל למשפט. יחד עם זאת עורך דין מנוסה יודע לאתר נקודות תורפה בכתב האישום, וכך להניע הסדר טיעון – כזה שכולל תנאים נוחים ללקוח.

    * תלונת שווא – למרבה הצער, ישנם גם לא מעט מקרים שבהם מוגשת תלונת שווא בגין אלימות במשפחה, והמשטרה מבססת עליה כתב אישום. במקרים אלה עורך דין פלילי מיומן ישתמש בכל הכלים העומדים לרשותו כדי להוכיח לבית המשפט כי הלקוח שלו חף מפשע ע"י תקיפת ה"ראיות" (שכמובן לא באמת קיימות).

    * תסקיר שירות מבחן – כשאדם מורשע בעבירת אלימות במשפחה, הוא רשאי לבקש עריכת תסקיר של שירות המבחן. צעד זה נועד להעלות את אפשרות השיקום, שתוביל לעונש מופחת ואפילו במידת ניכרת. התסקיר בוחן את מידת המסוכנות של האדם ואת פוטנציאל השיקום שלו, וכדי למנף אותו חשוב לגבש מראש אסטרטגיה מדויקת לניהול התיק.

    ייצוג מחויב על בסיס אסטרטגיה מיטבית

    כתב אישום אלימות במשפחה מחייב כאמור גיבוש אסטרטגיה אופטימלית כבר בשלב מוקדם – כדי להתנהל באופן מושכל לאורך כל הדרך, עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר האפשרית. עו"ד אלון שליכטר מקפיד על יושרה מוחלטת, ונמנע מלהבטיח הבטחות שלא אפשרי לקיים. זהו בסיס הכרחי לאסטרטגיה מועילה באמת, ובנוסף הוא מביא לידי ביטוי את הניסיון המגוון שצבר. כך הוא יכול להושיט סיוע למי שנמצא בסיטואציה לא פשוטה, ולהוביל למסלול חיובי עבור האדם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו