עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    חקירה במשטרה – לא בלי ייעוץ מעורך דין מנוסה

    ()

    חקירה בתחנת משטרה היא אירוע שחובה להיערך לקראתו. מי שיגיע או תגיע לחקירה מתוך שאננות עלולים לגלות, ובדרך הקשה, שהזלזול הוביל לתוצאות קשות ולהסתבכות של ממש. ייעוץ מעורך דין מיומן לפני חקירה במשטרה עוזר לכם להגיע מוכנים במלוא מאת האחוזים, ולוודא שלא תגרמו לעצמכם נזק. עו"ד אלון שליכטר, כעורך דין פלילי מנוסה מאוד, יודע לספק את העצה הנכונה ביותר לכל אדם ואת ההכוונה המועילה ביותר לקראת החקירה.

    למה חשוב לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה?

    * כדי שיהיה לכם מידע חיוני – מידע רלוונטי, מקיף ועדכני לגבי הזכויות שלכם כנחקרים, הדרכים שבהן חוקרים מתנהלים על-מנת להכשיל נחקרים וגם המלצות ספציפיות לגבי החקירה אליה זומנתם – רק עם המידע הזה תוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

    * כדי שתגיעו רגועים – חקירה בתחנת משטרה היא אירוע שמטבעו מייצר לחץ. כשאתם בלחץ, התוצאה עלולה להיות טעויות בשיקול הדעת ושיתוף פעולה עם חוקרים מתוך מחשבה שכך תוכלו לצאת מהחקירה בשלום – בעוד שבפועל אתם רק מסבכים את עצמכם. ייעוץ מקדים מאפשר לכם להגיע נינוחים ולכן מחושבים ופחות פגיעים.

    * כדי להבטיח התמודדות אופטימלית עם תרגילי חקירה שונים – מרכיב מרכזי נוסף בייעוץ לפני החקירה המשטרתית הוא פירוט של כל התרגילים שבהם נוקטים חוקרי משטרה. כשאתם מודעים אליהם ויודעים לזהות אותם בזמן אמת, אתם גם יודעים להתגונן בפניהם ולהתנהל אך ורק על-פי האינטרסים שלכם.

    הכוונה נכונה להתנהגות אופטימלית

    חקירה במשטרה עלולה להרע במידה ניכרת את מצבו של כל חשוד. כך במקרה שיאמר דברים שמסבכים אותו, ומצד שני גם שתיקה גורפת עלולה להתגלות כטעות. עו"ד אלון שליכטר אמון על הכוונה אופטימלית, בהתאמה מדויקת לנסיבות הספציפיות של התיק וגם של הנחקר או הנחקרת. הייעוץ ניתן על בסיס ניסיון של שנים רבות והתעמקות בפרטי האירוע שבגינו התבצע הזימון. באופן טבעי ייעוץ לקראת חקירות משטרתיות הוא שירות שניתן בזמינות גבוהה מאוד, כך שניתן לפנות למשרד עו"ד שפילטר בכל רגע ורגע.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו