עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הפסקת לימודים באוניברסיטת בן גוריון הערעור התקבל

    (14)

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרדנו ייצג סטודנט בערעור על החלטה על הפסקת לימודים באוניברסיטת בן – גוריון בנגב. ועדת הוראה החליטה על הפסקת הלימודים וזאת עקב כישלון חוזר במספר קורסים ואף לאחר מספר הזדמנויות, בכך למעשה סטודנט לא יוכל להמשיך בלימודיו והמשמעות הינה הפסקת לימודיה לצמיתות. לאור הערעור על הפסקת הלימודים שהגיש משרדנו כך התקבל הערעור על הפסקת הלימודים וניתנה לפנים משורת הדין לסטודנט הזדמנות אחרונה.

    משרד עו"ד פלילי בצפון הארץ שמגן על האינטרסים שלך

    הגשת הערעור על הפסקת הלימודים באוניברסיטת בן גוריון על ידי המשרד


    להלן, החלטת דיקן בית הספר על קבלת הערעור על הפסקת לימודים באוניברסיטת בן גוריון

    הסטודנט לאחר קבלת ההחלטה של ועדת ההוראה פנה למשרדנו לצורך ייצוג בערעור על החלטת ועדת ההוראה באוניברסיטת בן גוריון בנגב על הפסקת לימודיו. משרדנו אסף בתשומת לב מלאה את ככל הנסיבות, הן המשפטיות והן האישיות של הסטודנט וכן מסמכים המאשרים את הנטען, וערעור על הפסקת הלימודים הוגש  לדיקן בית הספר. הטענות התמקדו בעיקרם בנסיבותיו האקדמיות המורכבות אשר הובילו לחישוב כישלונות וכן לנסיבותיו האישיות של הסטודנט אשר הובילו לכישלון בקורסים.

    למרות המצב המורכב בו היה הסטודנט, הערעור על הפסקת הלימודים התקבל באופן חריג בו קיבל דיקן בית הספר את הערעור ונתן לסטודנט הזדמנות אחרונה לחזור לספסל הלימודים, בתנאים בהם הוא צריך לעמוד על מנת לשוב באופן תקין ללימודים

    מספר דוגמאות לזיכויים שהושגו על ידי משרדנו

    מספר דוגמאות להסדרים מקלים שהושגו על ידי משרדנו

    חלק מהמלצות בגוגל מלקוחות המשרד בייצוג בועדות משמעת על ידי משרדנו

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בועדת המשמעת? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

    ראיון עם עו"ד אלון שליכטר בערוץ 13 בתוכנית 'פרקליטים עד הבית' בנושא ועדות משמעת של סטודנטים, מוזמנים לצפות >>>

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו