עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הימנעו מהפללה עצמית

    ()

    חקירה במשטרה יכולה להיות פולשנית, מאיימת ומבלבלת. היא מעלה באופן אוטומטי פחד וחרדה בקרב הנחקרים, ויכולה להוביל גם כן לפגיעה בריכוז ולתחושה כללית של פגיעות. אותן התחושות משרתות את החוקרים לטובת מציאת קצה חוט בצורה הכי מהירה שיש, גם אם הוא הומצא על ידי הנחקר מתוך תחושת ייאוש עמוקה ואין לו כל קשר למציאות. כך הם יכולים להפליל את החשוד, ולסיים עם החקירה הפתוחה כמה שיותר מהר. איך מצמצמים את ההשלכות הנוראיות שעשויות להיגרם כתוצאה מכך? באמצעות סיוע של עורך דין פלילי.

    על חקירה במשטרה

    חקירה במשטרה היא השלב הראשון בהליך פלילי, בו הגוף החוקר מברר האם נעשתה עבירה פלילית ומי אחראי על ביצועה. נוסף על כך, במהלך החקירה הגוף החוקר תר אחר ראיות שיוכל להציג בפני התובע, כך שיוכל להחליט בשלב מאוחר יותר על העמדתם של החשודים לדין. הגוף המרכזי האמון על החקירות הפליליות המתרחשות בארץ הינו משטרת ישראל. החקירה המשטרתית עלולה להיות כרוכה בהשלכות עתידיות, אשר ישפיעו על המשך ניהולו של ההליך הפלילי שנערך כנגד החשוד, וכן על הקבילות של הראיות שאספו כנגדו. לכן מומלץ לקבל ייעוץ לפני חקירה מעורך דין בעל ניסיון בתחום הפלילי

    עשה ואל תעשה בחקירה במשטרה

    ראשית, אין לתת אמון מלא בדבריהם של החוקרים. למשל, כאשר החוקר טוען שהוא "כאן כדי לעזור" וכדומה, חשוב לזכור שזהו כלי מאיץ עבורו, משום שהאינטרס שלו הוא לדחוק בנאשם לדבר, להצליח לדובב אותו ולהוציא ממנו הודאה באשמה ואז לסגור את החקירה במהירות. לנאשם, תחושותיו ורצונותיו אין באמת מקום בסדר העדיפויות שלו.

    מי שמוצא עצמו לראשונה במעמד של חקירה במשטרה, בין אם כי נתפס בלייב בזמן מעשה ובין אם זומן טלפונית לחקירה, יכול להילחץ עד מאוד מהמצב. כדי שלא יקרה מצב שהנאשם ייתפס לא מוכן, מנטלית ושכלית, חשוב לפני הכול לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי. הוא יוכל לסייע בהפחתת הסיכויים להרשעה, ובמקרים אחרים אף למנוע הגשה של כתב אישום או אפילו לסגור את התיק המתנהל נגד הנאשם. על כן, סיוע של עורך דין יכול להפוך לחלוטין את הקערה על פיה.

    .

     

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו