עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    אלימות במשפחה – הגדרה

    ()

    אלימות במשפחה היא אחת מהתופעות הקשות ביותר בחברה העולמית והישראלית בפרט, ונתפסת כחמורה מאוד. כדי להביא לצמצום במקרי האלימות הנשמעים, חוקק המחוקק חוק ייעודי לכך: החוק למניעת אלימות במשפחה. חוק זה פועל לצד חוק העונשין, ואדם שנאשם בעבירה על שניהם חשוף לענישה פלילית מחמירה בגין מעשיו. עורך דין אלימות במשפחה הוא הגורם שבסמכותו לייצג אנשים שנחשדים בביצוע עבירות אלימות משפחה.

     

    אלימות במשפחה כוללת כל אקט אלים שבוצע כלפי נשים, ילדים וקשישים. למרבה הצער, מרבית המקרים מצביעים על אלימות מתמשכת ולא תופעה חד – פעמית. ישנם מספר סוגים של אלימות במשפחה:

    1. אלימות פיזית – פגיעה פיזית בגופו של הקורבן, הגורמת לו לחבלות ופגיעות, ולעתים אף מותירה אותו עם אחוזי נכות. בתוך זה ישנה גם אלימות מינית, הנפוצה בייחוד כלפי נשים וילדים.
    2. אלימות מילולית – פגיעה מילולית בקורבן, על ידי הטחת קללות ועלבונות. בדרך זו מביאים לביזוי בן המשפחה, תוך השפלתו ופגיעה בכבודו.
    3. אלימות כלכלית – פגיעה של בן זוג אחד באחר על ידי חסימת הגישה לחשבון הבנק ולנכסים משותפים. זהו סוג נפוץ של אלימות בקרב בני זוג, שכן כך אחד הצדדים יוצר תלות של הצד השני בו.

    עם זאת, פעמים רבות גם חשדות בכל הנוגע לאלימות במשפחה עלולים להיות שגויים, בזדון או בטעות, ולא פעם ניתן לראות כי אחד מבני הזוג מגיש תלונת שווא בעקבות ויכוח או מריבה קשה. לכן, על מנת להתמודד עם האשמות שקריות כראוי ולהוציא את האמת לאור- מומלץ להתייעץ עם עורך דין אלימות במשפחה, אשר מתמחה בתחום ויוכל לייעץ עוד טרם תחילת החקירה על קו הגנה נכון ומדויק.

    סיוע של עורך דין

    פנייה לעורך דין אלימות במשפחה, היא הדבר הכי נכון לעשות, בין אם אתם הקורבן ובין אם אתם הנאשם. עורך הדין מלווה את המיוצגים לאורך כל הדרך – במקרה של ייצוג הנפגע, הוא מעניק ליווי עד לתחנת המשטרה להגשת תלונה ולהוצאת צו הרחקה, ובמקרה של ייצוג הנאשם, הוא מסייע בהגנה משפטית ובמזעור הנזקים שמעורר ההליך הפלילי. בכל מקרה של אלימות משפחה פנו אל עו"ד אלון שליכטר, עו"ד פלילי מנוסה בתחום.

     

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו