עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    החזרת רישיון נשק שבוטל בעקבות תיק חקירה בעבירת תקיפת חסר ישע

    (24)

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי, מאזור המרכז נחקר בחשד לעבירות אלימות כנגד קטין, בכך שנטען כי במספר מקרים שונים הכה את בן משפחתו הקטין. בעקבות כך נלקח נשקו האישי ובוטל רישיון הנשק אותו החזיק עשרות שנים על ידי האגף לכלי ירייה אשר היה קיים לו בתבחין הוראת מעבר, משרדנו פנה בבקשה לסגירת התיק לפרקליטות ובערר מנומק לאגף לכלי ירייה לצורך ביטול ההחלטה והשבת רישיון הנשק אשר התקבל >>

     

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי אשר מחזיק ברישיון נשק פרטי עשרות שנים, נחקר בחשדות לעבירת תקיפת חסר ישע, כנגד בן משפחתו הקטין, בשל צנעת הפרט לא ניתן לפרט מעבר לכך. בשל דיווח שהגיע מגורמים שלישיים, נחקר לקוח המשרד יחד עם בן משפחה נוסף, ומיד ובסמוך לחקירה הוחלט על תפיסת נשקו וביטול רישיון הנשק שלו על ידי האגף לכלי ירייה

     

    פנייה לפרקליטות בבקשה לסגירת תיק החקירה

    לקוח המשרד פנה אל משרדנו לאחר חקירתו במשטרה, ועל מנת למקסם את סיכויי הערר מול האגף לכלי ירייה, משרדנו אסף את כל הנתונים ונסיבות האירוע, אשר כאמור מדובר במצב רגיש וחריג ולכן לא ניתן לפרט, בו נאלץ לקוח המשרד לפעול בכוח סביר, דבר שלטענתו בנסיבות העניין איננו מקים עבירה פלילית. פרקליטות מחוז מרכז קיבלה את טענות המשרד, יחד עם המסמכים התומכים בטענות ובהגינותה הורתה על סגירת תיק החקירה כנגד לקוח המשרד.

     

     

    החזרת רישיון נשק

    כאמור, במקביל ובשל סד זמנים של 45 יום שיש להגיש ערר לממונה על כלי הירייה לשם החזקת הנשק, פנה אל משרדנו בערר מנומק לממונה על כלי הירייה לשם השבת רישיון הנשק תוך העלת מלוא הטענות והמסמכים התומכים. לאור הטענות שהועלו ונסיבות העניין המשטרה החליטה להסיר את התנגדותה והממונה על כלי הירייה החליט לקבל את הערר והשיב ללקוח המשרד את רישיון הנשק.

     

    להלן העתק קבלת הערר והשבת רישיון הנשק הפרטי

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות ייצוג בהליכים מול האגף לכלי ירייה ועתירות מנהליות לבית המשפט המחוזי.

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו