Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עיכוב הליכים בתיק אלימות במשפחה

    (12)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    כנגד לקוח המשרד, אדם נורמטיבי, תושב ממרכז הארץ, הוגש כתב אישום בעבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש כנגד אישתו. משרדנו ליווה את הלקוח לאורך ההליך המשפטי, במסגרתו הוגשה בקשה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לעיכוב הליכים המשפטיים כנגדו. לאור טיעוני המשרד והטיעונים המשפטיים ושיתוף פעולה של הצדדים נעתר היועץ המשפטי לממשלה לעיכוב ההליכים המשפטיים כנגדו.

    כתב אישום אלימות במשפחה – תקיפה הגורמת חבלה של ממש

    כאמור כנגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום חמור בעבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש כנגד אישתו, בכך שנתן לה מכת אגרוף בעין ובהמשך מכות אגרוף בידה ובגבה ובעקבות כך נגרמה לה להמטומה מסביב לארובת העין. לקוח המשרד הכחיש את המיוחס לו ואף טען כי אישתו היא זו שתקפה אותו והוא הגן על עצמו.

    עיכוב הליכים על ידי היועץ המשפטי לממשלה

    חוק סדר הדין הפלילי קבוע בסעיף 131(א) כי "בכל עת שלאחר הגשת כתב אישום ולפני הכרעת הדין, רשאי היועץ המשפטי לממשלה בהודעה מנומקת בכתב לבית-המשפט, לעכב את הליכי המשפט".

    ההחלטה לעכב הליכים תינתן רק על יסוד טעמים יוצאי דופן, הנובעים מנסיבות מיוחדות של העבירה או מנימוקים אישיים מיוחדים של הנאשם.

    למרות האירוע בגינו כתב האישום, הצדדים פנו לקבלת טיפול זוגי וזאת לשם שיקום הקשר הזוגי ביניהם לרבות העובדה כי אינם רוצים לפרק את התא המשפחתי וכן גם לטובת הילדים המשותפים.

    לאור כך פנה משרדנו ליועץ המשפטי לממשלה, בבקשה לעיכוב ההליכים המשפטיים, בין היתר משרדנו טען כי למרות כתב האישום והטענות של שני הצדדים, הרי שהאינטרס הציבורי בשיקום התא המשפחתי נוטה לכך שאין הצדקה לניהול הסכסוך שאירע במסגרת ההליך הפלילי ועדיפה הדרך הטיפולית אף תחת כנפיו של שירות המבחן. למרבה הצער בקשה ראשונה שהוגשה ליועץ המשפטי לממשלה נדחתה.

    משרדנו אמר אל נואש, נאספו על ידי צוות המשרד טיעונים משפטיים ועובדתיים נוספים, והוגשה בקשה נוספת ליועץ המשפטי לממשלה אשר למרבה שמחת הצדדים הפעם התקבלה בכפוף להמשך הליך טיפולי עם שירות המבחן.

    בהתאם לכך הורה הורה בית משפט השלום, כבוד השופט עלאא מסרוואה על עיכוב ההליכים בתיק וסגירת התיק כנגד הנאשם

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו