Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בהעדר אשמה לגננת בחשד להתעללות בגן ילדים

    (13)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בהעדר אשמה לגננת בחשד להתעללות בגן ילדים

    לקוחת המשרד בשנות ה-60, בתפקידה כגננת במעון בירושלים נחקרה בגין חשד להתעללות בגן ילדים בעבירות חמורות של התעללות בקטין או בחסר ישע ו/או תקיפה סתם של חסר ישע על-ידי אחראי, דבר אשר הוכחש על ידה מכל וכל במהלך חקירתה במשטרה תוך שטענה כי מעולם לא פעלה תוך מעשה של התעללות גופנית, נפשית כנגד קטין ו/או תקפה קטין או חסר ישע ועל כן יש לסגור את התיק הפלילי שכנגדה "בהיעדר אשמה פלילית".


    הגננת פנתה למשרדו של עו"ד פלילי אלון שליכטר במסגרת החקירה במשטרה בהתעללות בגן ילדים בחשד לעבירות חמורות התעללות בקטין או בחסר ישע ו/או תקיפה סתם של חסר ישע על-ידי אחראי בכך שבמסגרת תפקידה על פי החשד בכך שביצעה פעולות כנגד מספר קטינים בגן בו היא היתה הגננת הראשית. כל החשדות הוכחשו על ידי הגננת, ומשרדנו אסף בתשומת לב את כל הפרטים הרלוונטיים וגילה כי למעשה מאחורי התלונות עומדות מספר סייעות שרצו להביא לכך שהגננת תפוטר מהגן וזאת בשל חילוקי דעות עימה.

    הגננת באמצעות משרדנו, הוציא מכתב מפורט ליחידה החוקרת והן לפרקליטות מחוז ירושלים בבקשה לסגירת התיק הפלילי בעילת העדר אשמה פלילית, במסגרתו פורטו מלוא הטיעונים, תוך מתן התייחסות לתיעוד בסרטונים בגן הילדים, הקנוניה שרקמו הסייעות בגן והפנייה לנסיבות האישיות של הגננת, שהינה וותיקה מאוד ומעורכת מאוד וקיבלה אינספור המלצות והערכה מההורים בגן גם שנודע להורים אודות המקרה, לא עזבו אותה ועמדו לצידה, דבר שכלל איננו מובן מאליו במיוחד לאור התקופה האחרונה.

    למרבה הצער, הגננת הושעתה מעבודתה והושפלה הן מהמעמד של החקירה במשטרה והן מהעובדה כי היא נחשדת בעבירות כל כך חמורות ומכוערות. משרדנו לא אמר נואש ופעל נמרצות לטיהור שמה מכל חשד, והתבשרנו מפרקליטות מחוז ירושלים על החלטתם בתיק והינה סגירת תיק החקירה מהעדר אשמה פלילית! 

    להלן החלטת פרקליטות מחוז ירושלים בסגירת התיק הפלילי בעילת העדר אשמה פלילית:

    יש לציין כי במידה ותיק החקירה נגד הגננת לא היה נסגר והיה מוגש כנגדה כתב אישום חמור באלימות כלפי קטינים וחסרי ישע בגן , היא הייתה צפויה לעמוד בפני סיכון עונשי גבוה, שכן סעיף על פי חוק העונשין בעבירות כלפי תקיפת קטינים וחסרי ישע קובע כי אחראי על קטין או חסר ישע שתוקף אותו וגורם לו לחבלה של ממש – דינו עד 7 שנות מאסר. במידה ונגרמה לקטין או חסר הישע חבלה חמורה או שמדובר בהתעללות גופנית, נפשית או מינית – העונש מגיע לעד 9 שנות מאסר.

    ניתן לקרוא עוד בנושאים קשורים:

    חקירה במשטרה

    סגירת תיק פלילי – מה עושים לאחר חקירה במשטרה

    הקלטת סתר בגן ילדים מותר או אסור?

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו