Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי מעשה מגונה בפומבי מחוסר אשמה

    (18)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי ללא כל עבר או רקע פלילי, כבן 40, זומן לחקירה בתחנת משטרה בתל-אביב בו נחקר בגין חשד לביצוע עבירה של מעשה מגונה בפומבי על פי סעיף 349 לחוק העונשין, בו על פי החשד יוחס לו שליחת תמונות וסרטונים אינטימיים בו לצדדים שלישים בתוכנת ה'וואטסאפ'.

    ייעוץ לפני חקירה בעבירת מעשה מגונה בפומבי

    טרם ההגעה לתחנת המשטרה פנה אל משרדנו א' על מנת לקבל ייעוץ וליווי ייעוץ טרם החקירה המשטרתית במסגרתו קיבל את הידע וההכנה לחקירה במשטרה לצורך מימוש הגנתו בצורה הטובה ביותר, שכן זהו בפעם הראשונה שלו במעמד חשוד בחקירה במשטרה.

    לאחר החקירה במשטרה, נפתח כנגדו תיק פלילי בחשד לעבירה חמורה של מעשה מגונה בפומבי, דבר שהבין גודל החשדות רק לאחר החקירה הפלילית. על כן פנה פעם נוספת אל משרדנו וזאת לשם סגירת תיק החקירה בהעדר אשמה פלילית, שכן הכחיש את המיוחס לו וטען שהוא עצמו זה שנפל כקורבן לעבירה פלילית של סחיטה באיומים על ידי גורם לא ידוע.

    משרדנו פעל בעניינו של לקוח המשרד בבקשה לסגירת התיק הפלילי לאחר החקירה המשטרתית, משרדנו אסף את כלל הראיות ההגנה לעניין תוך הפנייה לכך שלמעשה לקוח המשרד הוא הקורבן בפרשה בו נשלחו תמונות אינטימיות שלו לכל אנשי הקשר בתוכנת ה'וואטסאפ' בעקבות שיח עם גורם הלא ידוע שהתחזה לאישה והשתמש בפרופיל מזויף ואיים עליו כי אם לא יעביר לו אלפי דולרים יפרסם את תמונותיו האינטימיות ומאחר שלא עשה כן הפיץ לכל אנשי הקשר שלו, לרבות קבוצות משפחה, חברים וקבוצות בהם הוא היה חבר.

    לאחר פנייה לגורמים הרלוונטים במשטרת ישראל, והגשת הבקשה על ידי משרדנו, הוחלט על ידי פרקליטות מחוז תל-אביב על סגירת התיק הפלילי בהעדר אשמה, ובכך לנקות את שמו הטוב של לקוח המשרד מכל רבב ובמיוחד בעבירות מין מסוג זה.

    להלן החלטת פרקליטות מחוז תל-אביב על סגירת התיק הפלילי בהעדר אשמה

     

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו