Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הערך האמיתי של מחיקת רישום פלילי במשטרה

    (1)

    יש מקרים בהם אנשים נלחמים בבית משפט, לא בהכרח על חפותם אלא על החלטה של המשטרה לסגור תיקים, מסיבות שונות. לעיתים, החלטת המשטרה נובעת מחוסר עניין לציבור ולעיתים מסיבות אחרות. מאבק זה הוא באמצעות הגשת ערר על סגירת תיק.

    הסיבה בגלל אנשים נאבקים על כך היא, תחושה אשר רודפת אותם שלא נעשה צדק בעניינם ומי שביצע את העבירה יצא בזול. עורכי דין בתל אביב ובערים אחרות בארץ, נאבקים לא פעם להשאיר תיקים פעילים, עם זה באמצעות הצגת עדויות או ראויות חדשות, ועם זה באמצעות כלים אחרים שנועדו לשכנע שיש עניין ציבורי בתיק.

    מצד שני, אנחנו יכולים למצוא מצבים בהם אנשים נאבקים בעזרת עורכי דין בתל אביב ובערים אחרות, על סגירת תיקים. דוגמא לכך היא בעבירות סמים מסוימות. נשכור עו"ד עבירות סמים בתל אביב מתוך כוונה להביא לסגירה של התיק, גם כאן מתוך חוסר עניין לציבור. אם זה לא יצליח, אז נאבק על מחיקת רישום פלילי במשטרה, כך שרישום זה לא ישפיע עלינו.

    הרעיון של מחיקת רישום פלילי במשטרה הוא מאוד פשוט. כל עבירה שאנחנו מבצעים, גורמת לפתיחת תיק פלילי במשטרה. בשלב זה אנחנו נמצאים בבעיה, שכן הרישום לא נמחק אלא כעבור מספר שנים, אחרי שחלה על העבירה התיישנות. על כן, אם אנחנו נרצה לחפש עבודה בתחום שדורש מאיתנו הצגת תעודת יושר או מסמכים אחרים מהמשטרה, לא תהיה בעיה לגלות שאנחנו ביצענו עבירה פלילית וזה יכול להשפיע עלינו. מחיקת רישום פלילי במשטרה נועד לאפשר לנו להתחיל דף נקי וחלק, כך שנוכל לחזור אל שוק העבודה ולעבוד בצורה רגילה.

    עו"ד עבירות סמים בתל אביב ובכלל עורכי דין בתל אביב בתחומים פליליים, מוצאים את עצמם לא פעם נאבקים ונלחמים למען הלקוחות שלנו, על מחיקת רישום פלילי במשטרה, במקרים מסוימים גם אם הלקוחות שלהם מודים בביצוע העבירה ומורשים בכך, הרי שחלק מהעסקה היא שהעבירה לא תרשום או לפחות תימחק עם סיום תקופת המאסר, ואז הם יוכלו לחזור ולהתחיל דף חדש.

     

    הערך העיקרי של מחיקת רישום פלילי במשטרה הוא, מתן אפשרות חדשה לאנשים שביצעו עבירה פלילית, לפתוח דף חדש. לא מדובר פה רק בעניין של מוסר ואנושיות, אלא גם באקט עם משמעויות חברתיות ואפילו כלכליות.

    ברגע שאנחנו מוכנים למחוק לאדם את העבירות שלו, אנחנו מאפשרים לו לחזור לחברה בצורה רגילה וכך הוא יכול למצוא עבודה ולהשתקם. אם לא היינו יכולים לתת לו את האפשרות הזאת, הרי סביר להניח, שבשביל להתפרנס הוא היה חוזר שוב ושוב על מעשיו השליליים. לכן יש משמעות גדולה למחיקת רישום פלילי במשטרה, לכן עו"ד עבירות סמים בתל אביב או כל עורך דין בתחום אחר ובכל עיר בארץ, מבקשים שימחקו ללקוחות שלהם את הרישום.

    מבחינה חברתית, אנושית, הדבר לא שונה מהותית מהגשת ערר על סגירת תיק במקרים מסוימים. אומנם הדוגמאות שונות, אך התוצאה דומה או יותר נכון לומר, מה שעומד מאחורי שני המקרים, דומה.

    אם אתם מחפשים עורך דין שהוא גם עו"ד מעצרים בת"א וגם עו"ד עבירות סמים בתל אביב וכן עבירות אחרות, זה הזמן לפנות אלינו, עו"ד אלון שליכט. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם. פנו אלינו עוד היום וצוות החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת, ואנחנו נשמח לקבוע איתכם פגישה בהקדם. .

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו