Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    החזרת רישיון נשק שבוטל | קבלת ערר לממונה על כלי הירייה

    (8)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    ביטול רישיון נשק – בעקבות חקירה במשטרה ותיק משטרתי סגור

    לקוח המשרד, מ' תושב צפון הארץ, נחקר במשטרה אודות חשד לביצוע עבירת איומים עם נשקו ובשל כך נפתח כנגדו תיק פלילי, הנשק נתפס על ידי המשטרה ורישיון הנשק הפרטי שהיה ברשותו בוטל על ידי האגף לכלי ירייה. בסמוך לכך פנה אל משרדנו אל היחידה החוקרת לה הגיש בקשה דחופה לסגירת תיק החקירה אשר התקבלה ועל כן לא יעמוד לדין פלילי ותיק החקירה נסגר כנגדו. 

    דחיית בקשה לרישיון נשק ארגוני למרות סגירת התיק

    לאחר האירוע, ולמרות שהתיק כנגדו נסגר ולא הוגש כתב אישום רישיון הנשק הפרטי עדיין היה מבוטל ועל כן פעל משרדנו בהליך של ערר לממונה על כלי הירייה לשם החזרת רישיון הנשק הפרטי שהחזיק.

    החלטת הממונה על כלי הירייה

    ביום 29.11.2020, החליט הממונה על כלי הירייה להיענות לנימוקים שנפרסו בערר שהוגש על ידי משרדו של עו"ד אלון שליכטר,  וכי משטרת ישראל הסירה את התנגדותה וכי הלקוח יכול לחדש את רישיון הנשק הפרטי שלו

    להלן העתק מהחלטת הממונה על כלי הירייה במענה לערר:

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג פונים בערר לממונה על כלי הירייה ובעתירות מנהליות לבית המשפט בעניין ביטול רישיון נשק פרטי וארגוני. כמו כן, המשרד מעביר הרצאות מקצועיות בחברות אבטחה ובמוסדות בנושאים של נוהל שימוש בנשק והוראות פתיחה באש ולשון החוק והפסיקה באשר לנושאים כגון: הגנה עצמית, חריגה מהסביר, צורך והגנת בית מגורים. ניתן ללמוד עוד בהרחבה על נושא ביטול כלי ירייה וטפסים רלוונטיים במאמר המשרד החזרת רישיון נשק | עורך דין רישיון נשק | רישיון כלי ירי

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו