Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול דוח החזקת טלפון | דוח תנועה מהמשטרה

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    כאשר מקבלים דו"ח תנועה מהמשטרה, ישנם שני סוגים של דו"חות: דו"ח ברירת משפט (קנס) או הזמנה לדין (הזמנה לבית משפט). כאשר קיבלת דו"ח תנועה מהמשטרה מסוג ברירת משפט, הברירה שלכם היא לשלם את הקנס ו"לספוג" את הנקודות בצידה של העבירה או להגיש בקשה להישפט על הדו"ח.

    לאחרונה למשל למשרדנו הגיע נהג שקיבל דו"ח תנועה מהמשטרה כאשר מיוחסת לו עבירה של החזקת הטלפון בזמן הנהיגה,  דבר שכמובן אסור על פי החוק, ומזכה את הנהג בקנס ע"ס 1,000 ש"ח יחד עם 8 נקודות.

    הלקוח אשר פנה למשרדו של עורך דין אלון שליכטר, וזאת בשל כך שהוא חושש מהנקודות בשל העובדה שרוב עבודתו הינה בכביש והנקודות עבורו למעשה מהווים סיכון מאוד גדול.

    במסגרת הייצוג ולאחר מעבר מעמיק על הראיות בתיק, התגלו פגמים של ממש בראיות המאפשרים הרשעה בעבירת החזקת בטלפון בזמן הנהיגה, ולאחר מו"מ עם התביעה המשטרתית, שונה סעיף החזקת טלפון בנהיגה לסעיף עבירה ללא נקודות כלל!

    בקשה להישפט תוך 90 יום או לשלם את הקנס?

    אם לא שולם הקנס ולא הוגשה במועד בקשה להישפט, בתום 90 יום מיום ביצוע העבירה, יחולו הנקודות על הנהג כאילו הורשע בדין (בחזקת הרשעה). למעשה, גם מי שלא שילם את הקנס ועברו המועדים להגשת בקשות לביטול כאמור – רואים אותו כאילו הורשע בבית משפט (כמו מי ששילם את הקנס) – והעבירה (גם ללא תשלום הקנס) תירשם וייזקפו לחובתו נקודות העלולות לחייבו בהשתלמות ואף בפסילת רישיון הנהיגה שלו.

    נהגים אשר פונים אל משרדנו שואלים האם כדאי להישפט או פשוט לשלם את הקנס?

    התשובה הנפוצה היא, עליהם לשקול מה יותר חשוב להם, הקנס או מספר הנקודות. חשוב לציין, מעל 12 נקודות יש לעבור קורס נהיגה מונעת ומעל 24 קורס מתקדם ומעל 36 זה כבר שלילת הרישיון של שלושה חודשים מאת משרד הרישוי. אומנם שכירת ייצוג משפטי איכותי בצדה שכר טרחה, יחד עם זאת בשל הניסיון שצבר המשרד ניתן להוביל (כל מקרה ונסיבותיו) לביטול הדו"ח או למזעור הנזק על ידי כך שהתיק יסתיים ללא נקודות ואף במקרים מסוימים גם בקנס מופחת.

    בקשה לקבלת תדפיס נקודות חובה לנהג

    טופס פניה מקוון בנושא נקודות חובה

    ניתן לפנות לאגף הרישוי בבקשה לקבלת תדפיס על מצב נקודות החובה. התדפיס יישלח בדואר ישראל, בתוך 10 ימי עבודה, בהתאם לכתובת שהתקבלה ממשרד הפנים. השירות ניתן ללא תשלום.

    לטופס פניה מקוון

    מוקד טלפוני

    מרכז מידע ארצי בטלפון 5678*. אזרחים השוהים בחו"ל ניתן להתקשר למספר טלפון 972-3-9695678+. יש להזדהות בטלפון באמצעות מספר תעודת זהות ומספר רישיון נהיגה. לאחר ההזדהות, ישלח בדואר ישראל תדפיס על מצב נקודות החובה, בהתאם לכתובת שהתקבלה ממשרד הפנים. השירות ניתן ללא תשלום.

    רשיומט

    באפשרותכם להוציא תדפיס נקודות חובה בעמדות השירות העצמי הפרוסות ברחבי הארץ במשרדי הרישוי, בקניונים ובסניפי סופר-פארם. זיהוי המשתמש בעמדת הרשיומט יעשה באמצעות כרטיס אשראי של בעל הרישיון. הנפקת התדפיס על מצב נקודות החובה של הנהג מתבצעת במקום. השירות כרוך בתשלום אגרה של 10  בלבד.

    לאיתור רשיומט

    משרד הרישוי

    ניתן לגשת לסניף משרד הרישוי הקרוב לאזור מגוריכם. יש להצטייד בתעודת זהות. השירות ניתן ללא תשלום.

    לרשימת משרדי הרישוי

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו