Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    איש אבטחה בכיר נוקה מאשמה מעבירת איומים כלפי בת זוגו

    (12)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לקוח המשרד נחקר במשטרת מוריה בחשד לעבירת איומים במסגרת הליך פרידה. הלקוח הכחיש מכל וכל את החשדות שהוטחו בו, תוך שסיפק גרסה אמינה אשר תמכה בטענותיו. בעקבות ייצוג משרדנו ולאחר הליך מורכב, המשטרה החליטה לסגור את תיק החקירה נגדו בעילת העדר אשמה פלילית.

    כאמור לקוח המשרד, איש אבטחה בכיר, נחקר במשטרת מורייה בחשד לאיומים על בת זוגו, במהלך ויכוח תוך כדי הליך פרידה. נטען בין היתר, כי במהלך הוויכוח פרק את נשקו האישי והלך אל בת זוגתו תוך שהוא מאיים לסיים את חייו במידה והיא תעזוב אותו. הלקוח הכחיש את החשדות שהוטחו בו.

    משרדנו ליווה את לקוח המשרד במהלך החקירה המשטרתית ותיק החקירה אומנם נסגר, אך הופיע ברישום המשטרתי, דבר שמהווה כתם משמעותי הן לאור תפקידו והעובדה שהוא מחזיק בנשק. לכן פנה למשרדנו וזאת לשם שינוי עילת הסגירה לחוסר אשמה, כך שהרישום המשטרתי יימחק לחלוטין.

    בעקבות ייצוג משרדנו ולאחר הליך בו הוגשה בקשה מפורטת לשינוי עילת הסגירה, תוך הפנייה לכך שהאירוע איננו כפי שתואר ומכל מקום לא היה איומים על בת הזוג וממילא גם אם מדובר באיום הרי שלכל היותר מדובר באיומים בהתאבדות שהוכר בפסיקה ככזה שלא מגלה עבירה פלילית, והכל תוך ציון נסיבותיו האישיות ופועלו. תחנת משטרת מוריה החליטה לסגור בסופו של יום את תיק החקירה נגדו מחוסר אשמה פלילית.

    להלן העתק מהחלטת משטרת מוריה על שינוי עילת הסגירה להעדר אשמה פלילית

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו