עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    שינוי עילת סגירה להעדר אשמה בתיק של תקיפת קטין על ידי הורה

    (5)

    לקוח המשרד מצפון הארץ, נעדר כל עבר פלילי, יחד עם אישתו זומנו לתחנת משטרה בחשד לביצוע של עבירת תקיפת כנגד ביתם הקטינה. כמובן שהאירוע הוכחש הן על ידי לקוח המשרד והן על ידי בת הזוג. מה עושים ואיך מתמודדים?

    ביטול כתב אישום באחוזי הצלחה גבוהים

     

    חקירה במשטרה, במיוחד לאנשים נורמטיביים היא חוויה לא נעימה, וזאת בלשון המעטה, יש חשיבות משמעותית מאוד לקבלת ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין פלילי, במיוחד שפרשנות למעשים מסוימים וכיצד תסבירו אותם והרקע להם יהיה זה שיפריד בין סגירת התיק לבין כתב אישום חמור!

    ייעוץ לפני חקירה

     

    סגירת תיק חקירה תקיפת קטין על ידי הורה

     

    משרדנו ליווה את לקוח המשרד מתחילת החקירה, כמו לא מעט תיקים המגיעים לטיפול משרדי, כאשר מגיע דיווח מגורם חינוכי או מהרווחה על תלונה של אותו ילד בפני אותו גורם. לקוח המשרד זומן יחד עם אישתו אשר היו צריכים להתמודד עם חקירה לא נעימה, אך צלחו את החקירה בשל ההכנה שקיבלו על ידי משרדנו ולבסוף הוחלט על סגירת תיק החקירה ללא הגשת כתב אישום! אך כמו בהרבה מקרים, התיק נסגר בעילת חוסר ראיות ולא בעילת חוסר אשמה.

     

    הגשת בקשה לשינוי עילת סגירה להעדר אשמה 

    אומנם לקוח המשרד שמח מאוד על סגירת התיק ללא הגשת כתב אישום בעבירה חמורה של תקיפת קטין על ידי הורה, אך הכתם שנשאר בדמות רישום משטרתי בעבירה כזו האיבה על המשפחה המאושרת. לכן, משרדנו התבקש לפעול לשינוי עילת הסגירה להעדר אשמה פלילית. בשל צנעת הפרט לא נוכל לפרט את מלוא הטיעונים המשפטיים אך מדובר בין היתר במורכבות אישית של הקטינה, לה היחידה החוקרת לא נתנה את מלוא דעתה על כלל נסיבות אלו, ולכן גנזה את התיק תחילה בהעדר ראיות.

    בשל כך, משרדנו אסף את מלוא החומר העובדתי והמשפטי, לרבות צילום תיק החקירה ופנה לפרקליטות מחוז צפון בבקשה מנומקת. פרקליטות מחוז צפון לאחר שקילת הבקשה המנומקת שהוגשה על ידי משרדנו החליטה בהגינותה על שינוי עילת הסגירה להעדר אשמה פלילית – בכך שמו של לקוח המשרד נוקה לחלוטין!

     

    להן הודעת הפרקליטות על שינוי עילת הסגירה להעדר אשמה בעבירת תקיפת קטין על ידי הורה

    יודגש, כי במידה והיה מוגש במקרה זה כתב אישום כנגדו היה עומד בפני סיכון עונשי גבוהה מאוד, הכולל מאסר בפועל!

     

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו