עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    רישום פלילי במשטרה

    (1)

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    ישנם דברים שאנחנו עושים בחיים, לעיתים בהיסח דעת, לעיתים בחוסר שיקול דעת, ולעיתים אפילו מתוך כוונה מודעת מבלי לחשוב על ההשלכות, דברים שיכולים להשפיע עלינו על כל החיים ואנחנו לא יודעים כיצד להתמודד עם זה.

    דוגמא טובה לכך היא, עבירות פליליות שאנחנו עושים, לא תמיד מתוך כוונה או רצון לעשות רע למישהו או לגרום נזק לאדם או רכוש, ומעשים אלו יכולים ללוות ולרדוף אותנו כל החיים, לא רק בגלל שאנחנו מספיק מוסריים בשביל להתחרט על כך, או בגלל העונש שקיבלנו (אשר קיימנו עד תומו), אלא בגלל שלמעשים כאלה יש השלכות שמלוות אותנו למשך תקופה ארוכה. למשל, רישום פלילי במשטרה.

    כל מי שיש לו תיק פלילי, "זוכה" גם לרישום פלילי במשטרה, רישום זה בעצם מסמן אותנו וקובע שביצענו עבירה והשם שלנו מוכר וידוע במשטרה. חשוב להדגיש, יש שני סוגים של רישום פלילי. יש רישום פלילי כללי, בו מצוינים כל המקרים של האנשים שנחקרו בעבר, בין אם מדובר באנשים שביצעו עבירות ויש להם תיק פלילי ובין אם מדובר במקרים של תיקים פתוחים או כאלה שנסגרו, וכן קיים רישום פלילי של המשטרה, אשר מכיל אך ורק גורמים שהורשעו בעבר. רישום זה מאפשר למשטרה לבצע חקירות בצורה יעילה, לספק מידע לבית משפט וכן לספק תעודת מרשם פלילי לאזרחים שצריכים תעודה שכזו.

    אדם שיש לו רישום פלילי במשטרה, יכול להיות אדם שביצע עבירה קטנה, ומספיק שבית המשפט קבע שיתבצע רישום של העבירה ועל כן הוא יהיה מסומן כל הזמן. הרישום עצמו יכול להימחק אחרי עשר שנים במקרה ולה התיישנות בעבירה, בכל מקרה למרות שבמשטרה הרישום יישאר (כלומר, כלפי חוץ האדם יוגדר כמי שלא הורשע, אך במשטרה יישאר רישום, אלא במקרים של מי שמועמד לתפקיד שופט, שר או חבר כנסת).

    במקרים מסוימים, בהם לא חלה התיישנות בחוק, הרי שהעבירה תימחק גם כן, מדובר על מקרים של קטינים מתחת לגיל 16, כאשר הליך הסתיים ללא הרשעה ובקביעת תקופת פיקוח של קצין מבחן או במקרים של עבודות לשירות הציבור.

    המשמעות של הדברים היא פשוטה כל מי שיש לו רישום פלילי, יכול למצוא את עצמו במצב בו הוא לא מתקבל למקום עבודה, לארגוני התנדבות או לגורמים אחרים שמבקשים תעודת יושר מהמשטרה. הסיבה היא פשוטה, יש מקומות שמחייבים מהמועמדים להפיק תעודת יושר, תעודה שמוכיחה שאין להם עבירות פליליות. בהיעדר תעודה כזו, אין להם אפשרות להתקבל לעבודה.

    כיצד מונעים רישום פלילי במשטרה?

    הדרך הטובה היא לשכור את אחד מאותם עורכי דין פליליים מובילים אשר ייצג אתכם בחקירה המשטרתית ולאחר מכן במשפט. זה יבטיח שתקבלו ייצוג ברמה גבוהה, כך הסיכוי שתורשעו הוא קטן.

    אם אתם בוחרים להשתמש באחד מאותם עורכי דין פליליים מובילים, הרי שיש לכם אפשרות להגיע גם להסדרים תוך כדי החקירה או המשפט, אשר גם אם תיענשו, קיים סיכוי שתישאו בעונש מבלי שזה ירשם כרישום פלילי.

    מה שבטוח הוא, בעזרת עורכי דין פליליים במרכז או במקומות אחרים, עורכי דין שנחשבים מובילים, יש לכם יותר סיכוי לצאת זכאים.

    אם אתם מחפשים עורך דין ברמה גבוהה, אתם מוזמנים לשכור את שירותיו של עו"ד אלון שליכטר, אשר מתמחה בייצוג חשודים בתיקים פליליים. אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון ותוך זמן קצר נעמוד לרשותכם. אצלנו תקבלו את כל המידע הנדרש בנושא ואנחנו נייצג אתכם בעת חקירה פלילית במשטרה ולאחר מכן בבית משפט.

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו