עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    קבלת ערר הממונה על כלי הירייה למרות מידע על מעורבות בעבירות אמלח

    (5)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    דחיית בקשה לרישיון נשק פרטי – בעקבות מעורבות בעבירות אמל"ח (אמצעי לחימה)

    לקוח המשרד, איש כוחות הביטחון, אדם נורמטיבי ביקש להוציא רישיון נשק פרטי. אלא שמשטרת ישראל התנגדה לאפשר לו להוציא רישיון נשק פרטי וזאת בשל מידע הקושר אותו לעבירות אמל"ח.
    משרדנו אסף את כל המסמכים הדרושים וכן טיעונים משפטיים ובעיקר לעובדה בה למעשה אין חשדות כנגד הלקוח וכי על מידע שכזה שלא הוביל להרשעה ובטח שלא לפתיחת תיק יש להיעשות בזהירות יתרה.
    לאחר הליך מורכב וארוך, היום לשמחתו של לקוח המשרד הודיע האגף לכלי ירייה על קבלת הערר והסרת התנגדות משטרת ישראל ובכך לאפשר ללקוח המשרד להחזיק רישיון נשק פרטי.

    להלן העתק מהחלטת הממונה על כלי הירייה במענה לערר:

     

    הודעה והערכת הלקוח על קבלת רישיון הנשק הפרטי

     

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג פונים בערר לממונה על כלי הירייה ובעתירות מנהליות לבית המשפט בעניין ביטול רישיון נשק פרטי וארגוני. כמו כן, המשרד מעביר הרצאות מקצועיות בחברות אבטחה ובמוסדות בנושאים של נוהל שימוש בנשק והוראות פתיחה באש ולשון החוק והפסיקה באשר לנושאים כגון: הגנה עצמית, חריגה מהסביר, צורך והגנת בית מגורים. ניתן ללמוד עוד בהרחבה על נושא ביטול כלי ירייה וטפסים רלוונטיים במאמר המשרד החזרת רישיון נשק | עורך דין רישיון נשק | רישיון כלי ירי.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו