עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין מעצרים בתל-אביב

    (41)

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    המשרד זמין 24/7

    עו"ד פלילי אלון שליכטר הינו עורך דין מעצרים בתל-אביב, ומייצג חשודים בהליכי אלו. החשיבות של ייצוג של עורך דין מעצרים בתל-אביב, היא ההיכרות היומיומית עם תחנות המשטרה ובית המשפט, נתון שמסייע בקבלת החלטות ובייצוג מיטבי.

    מיד ובסמוך לאחר החקירה במשטרה במידה והוחלט על מעצר החשוד מומלץ ליצור קשר עם עורך דין מעצרים בתל-אביב על מנת שיכול לייצג אתכם בדיון שכלל מתקיים תוך 24 שעות מרגע המעצר בתחנת המשטרה.

    היחידה החוקרת שעצרה את החשוד תביא אותו בפני שופט, שם נציג היחידה יבקש מספר ימים נוספים על מנת להמשיך את החקירה כל זאת כאשר הוא עצור. תפקידו של עורך דין מעצרים בתל-אביב, שחרורו המיידי של החשוד ואף בתנאים מגבילים, כמו מעצר בית, הרחקה מהמתלונן/ת ועוד.

    עוד תפקיד חשוב של עורך דין מעצרים בתל-אביב, היא פגישה עם החשוד לפני הדיון וליווי למשך הליך המעצר. ליווי שכולל בדר"כ גם חקירות בתחנת המשטרה, פגישה בבית המעצר, שמירה על מצב רוחו והמורל האישי ועוד.

    במידה ובית המשפט מחליט על המשך מעצר החשוד יש אפשרות שעורך דין מעצרים בתל-אביב יגיש ערר על החלטה זו לבית המשפט המחוזי וזאת על מנת לשכנע לשחררו מוקדם ככל הניתן, החלטה מסוג זה צריכה להתבצע תוך מחשבה ולא מתוך לחץ, שכן יש משמעות גדולה לקביעותיו של בית המשפט המחוזי בהמשך ההליך.

    ישנה חשיבות גדולה לייצוג של עורך דין מעצרים בתל-אביב, משרדו של עו"ד פלילי אלון שליכטר, מייצג ומלווה חשודים ונאשמים בבית המשפט לאורך כל ההליך הפלילי וזמין להליכים אלו 24/7.

    למידע שימושי, בנושא טלפונים,
    מיקום תחנות משטרה,
    מיקום בתי משפט בארץ
    והפקדת כספי ערובה לחץ כאן

    לייעוץ מיידי
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו