עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עו"ד שחרור ממעצר

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לעולם המשפט, כידוע, יש מונחים שונים שיכולים להשתנות ברגע אחד. בין אם זה בשלבי תלונה, חקירה וכן בשלבי משפט מסוימים, כל אחד יכול למצוא את עצמו עובר מסטטוס מסוים לסטטוס אחר. בין אם זה לרעה ובין אם זה לטובה.

    כך למשל, אדם שהיה עד בתחילת חקירה, יכול למצוא את עצמו חשוד בסופה, כך עצור שמגיע אל בית משפט מתוך כוונה לקבל הודעה על שחרור בערבות, יכול למצוא במעצר עד תום ההליכים. כל מונח וכל שינוי בסטטוס, תלוי כמובן מצב החקירה, בדרישת עורכי הדין ובהחלטת השופט.

    אחד השלבים המהותיים בתהליך של חקירה משטרתית ולמעשה השלב שבו נקשרת החקירה עם עולם המשפט, זה שלב המעצר. מדובר על שלב רגיש, שכן מצד אחד, המשטרה צריכה לקבל את הכלים האופטימאליים בשביל שהיא תוכל לבצע את העבודה שלה ומצד שני, גם לעציר יש זכויות. בין היתר אפשרות להיפגש עם עו"ד שחרור ממעצר, לקבל אפשרות של שחרור בערבות או אפילו שחרור ממעצר, במידה ואין למשטרה שום חומר שאמור לספק לה סיבה מדוע להחזיק אותו במעצר

    תפקידו של עורך דין מעצרים, הוא לייצג את הלקוח שלו בכל שלב המעצר, בין אם זה בחקירות משטרתיות, בין אם זה בית העצירים, וכן בבית המשפט, מתוך כוונה להביא לשחרור ממעצר או לפחות שחרור בערבות. אם המשטרה דורשת מעצר עד תום ההליכים, עליה לספק הסברים מדוע זה הכרחי ועל עו"ד שחרור ממעצר מדוע אין סיבה להחזיק אותו. הוא יכול להציג סיבות כגון, שאין שום ראיה או הוכחה שהוא קשור לפשע או לחילופין להוכיח שהוא לא מתכוון לברוח מהארץ, שהוא יכול לשהות בבית של קרוב משפחה, עם צמיד אלקטרוני או כל כלי מעקב אחר, מה שימנע ממנו לברוח.

    בין שחרור בערבות למעצר עד תום ההליכים

    כמו שציינו קודם לכן, עולם המשפט מלא במונחים וסטטוסים, אשר יכולים להשתנות בין רגע. אדם שנכנס לחקירה משטרתית בתור עד, יכול לצאת ממנה כחשוד, אם יוגש נגדו כתב אישום הוא יהיה נאשם, ואם יקבע שהוא אשם, אז הוא נחשב מורשע.

    אחד השלבים בתהליך מעצר, הוא שלב שחרור בערבות. זה השלב בו עורך דין מעצרים דורש לקבוע לשחרר את הלקוח שלו בערבות כספית מסוימת. המשטרה יכולה להסכים לכך אך לדרוש שזה יהיה סכום גבוה, כך שהצד הערב יעשה הכל בשביל שהוא לא יברח בשביל שלא יאבד את כספו. המשטרה גם יכולה לדרוש שלא לשחרר בערבות, מתוך חשש שהוא יברח בכל מקרה.

    במקרה כזה, המשטרה תדרוש מעצר עד תום ההליכים. הרעיון הוא, שהחשוד יישאר בכלא עד תחילת המשפט ועד שבית המשפט יקבע אם הוא אשם או זכאי. יש למעצר כזה מספר דגשים שצריך לשים לב אליהם, ראשית, תנאי מעצר לא דומים לתנאי מאסר, מדובר על תנאים הרבה יותר קשים, שנית, הרבה פעמים, בגלל התארכות של התהליך המשפטי, השופט קובע ששלב המאסר יתקזז עם שלב המעצר, ואז מה שקורה שהעצור משתחרר הרבה יותר מוקדם והעונש האמיתי שהוא מקבל נפגע.

    אך אין ספק שהבעיה הגדולה של מעצר עד תום ההליכים היא, אם חשוד הופך לנאשם אך מזוכה בבית משפט, אז למעשה הוא ישב תקופה ארוכה במעצר על לא עוול בכפו. זמן שהוא יאבד ולא יקבל בחזרה.

    עו"ד שחרור ממעצר דואג לפעול למען הלקוח שלו, כך שישתחרר כמה שיותר מוקדם ולא שחרור בערבות, על מנת שלא יצרך להתמודד עם תקופת המעצר.

    לסיום, אם אתם מחפשים עו"ד שיפעל עבור שחרור ממעצר, בשבילכם או בשביל יקירכם, זה הזמן לפנות אל עו"ד אלון שליכט שמתמחה בנושא זה.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו