עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עו"ד עבירות אלימות בת"א

    (1)

    אין זה סוד שבמהלך השנים, ישנם יותר ויותר מקרי אלימות בישראל ובפרט אלימות נוער. הנתונים מלמדים על עלייה חדה שנובעת מסיבות רבות, הן חברתיות, כלכליות, ואחרות. מי שמתמודד עם מקרי האלימות ובפרט עבירות נוער בנושא, הם בין היתר גם עורכי דין שמתעסקים בתחום.

    עו"ד עבירות אלימות בת"א או בכל מקום, מייצג חשודים בעבירות אלו, בין אם מדובר בעבירות של אלימות במשפחה, אלימות כלפי עובדי ציבור, אלימות פיזית או מילולית בין אנשים, אלימות מינית, פציעות חבלות, פגיעה ברכוש, ועוד. יש לציין, עו"ד עבירות אלימות בת"א או בכלל, איננו מתעסק במה שמכונה אלימות כלכלית שהיא שייכת לתחום אחר.

    עורך דין לעבירות אלימות הוא למעשה עורך דין פלילי, סנגור שמטרתו לייצג חשודים בעת הליך קדם משפטי, בין היתר בעת חקירה משטרתית וכן לאחר מכן, כאשר החשוד הופך לנאשם ויש צורך לייצג אותו בבית משפט. עורך דין לעבירות אלימות אמור לייצג אותו אל מול הפרקליטות שתובעת אותו בשם המדינה.

    כידוע, במשפט הפלילי, הצד התובע היא תמיד המדינה אשר מיוצגת בבית משפט על ידי הפרקליטות המחוזית או פרקליטות המדינה. לעומת זאת הצד הנתבע, קרי הנאשם, מיוצג על ידי עורך דין פלילי במרכז או במקום אחר, על פי בחירתו, במידה והוא לא יכול לשכור לעצמו עורך דין, אז הוא ישתמש בשירותיו של עורך דין אלימות במשפחה מטעם הסנגוריה הציבורית.

    כיצד בנוי משפט פלילי במקרים של אלימות?

    משפט פלילי ככלל, בנוי באופן כזה שעל הפרקליטות להוכיח את ביצוע העבירה על ידי הנאשם. עליה הוא להוכיח שבוצעה עבירה, ושהנאשם אכן ביצע אותה, בין אם בזדון ובין אם לא.

    תחילה, עליה להוכיח שבוצעה עבירה, דבר שהוא לא תמיד ברור מאליו אפילו במקרים של עבירות אלימות, בין אם הן עבירות נוער או עבירות של אנשים מבוגרים. שכן שלעיתים עלול להתברר שהעבירה כלל לא היתה ומי שהגיש התלונה בדה אותה.

    אחרי שהיא הוכיחה שהיתה עבירה, היא צריכה להגיש ראיות ולהוכיח שהנאשם ביצע אותה. בשלב הזה, עו"ד עבירות אלימות בת"א מטרתו להוכיח שהנאשם לא היה חלק מהאירוע ואם הוא כן היה, הרי שהוא נקט באופן שנקט מטעמים של הגנה עצמית או מסיבות אחרות.

    במידה והוא לא מצליח להוכיח זאת והפרקליטות כן מצליחה להוכיח שהוא זה שנקט באלימות, אז מה שנותר לעו"ד עבירות אלימות לעשות זה, לנסות להפחית את העונש. זה יכול להיות דרך ניסיון להוכיח שהוא מתמודד עם בעיה נפשית מסוימת, עבר נקי, מצב משפחתי או כלכלי וכדומה. בדרך כלל, עורך דין לעבירות אלימות יעדיף לשלוח את הלקוח שלו להסתכלות פסיכיאטרית לפני המשפט, במטרה למנוע בכלל את העמדתו לדין.

    נקודה נוספת שצריך לזכור, עו"ד עבירות אלימות בת"א ובמקומות אחרים, יכולים לייצג נאשמים גם במשפט אזרחי, מדובר על משפט שהקורבן עצמו יכול במסגרתו לתבוע את החשוד על רקע מעשיו, מתוך כוונה לקבל ממנו פיצוי כספי. מאחר והקורבן איננו חלק מהמשפט הפלילי, הרי הוא יכול לבחור במסלול של משפט אזרחי בשביל לקבל פיצוי על המעשה שבוצע לו. עו"ד עבירות אלימות יכול להיות זה שייצג את הנאשם וייתכן שיעדיף שעורך דין אחר יעשה זאת.

    לסיום, אם אתם מחפשים עו"ד עבירות אלימות בת"א, זה הזמן ליצור איתנו קשר. משרדו של עו"ד אלון שליכטר, ישמח לעמוד לרשותכם ולייצג אתכם בכל מקרה. אלון הוא עורך דין לעבירות אלימות מסוגים שונים והוא יוכל לייצג אתכם בהליכים קדם משפטיים וכן במשפט עצמו.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו