עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בחשד להונאות חברות ביטוח

    (6)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    סגירת תיק פלילי בחשד להונאות חברות ביטוח

    לקוח המשרד, אדם נורמטיבי תושב מרכז הארץ, נחקר במחלק הונאה בתל אביב בגין חשדות כבדים לעבירות קבלת דבר במרמה, דבר אשר כמובן הוכחש על ידו מתחילת הדרך. החשדות הנטענות היו על הונאת מספר חברות ביטוח בהם היה מבוטח בגין פגיעות שנגרמו לו בסמוך לרכישת הביטוחים שזיכו אותו בכסף רב בשל הפגיעות שאירעו לו.

    ליווי בחקירה במשטרה בחשד להונאת ביטוח

    משרדנו ליווה את לקוח המשרד החל משלב החשדות בחדרי החקירות, ליווי מסוג זה, אפשרו שליטה במידע היוצא ועיבוד המידע הנכנס, שכן מדובר היה בחקירה בעלת רבדים רבים, אשר כללה בין היתר מסמכים, ראיות, עדים ועוד ולכן אדם מן השורה יתקשה אם בכלל לעמוד לבדו בפני מידע כל כך רב ללא הכנה מוקדמת.

    בקשה לסגירת תיק בחשד להונאת ביטוח

    במקביל לליווי בחקירה המשטרתית, משרדנו ליווה גם את לקוח המשרד מול הגורמים הרלוונטיים במחלקות ההונאה במשטרת ישראל והן בגורם שמפקח ומלווה את החקירה בפרקליטות, ובד בבד הוגשה בקשה מפורטת לסגירת התיק הפלילי כנגד הלקוח, במסגרתו העלנו טיעונים עובדתיים כמו משפטיים וראיות נוספות על מנת לתמוך בגרסתו והכחשתו לחשדות שהופנה כלפיו.

    לאחר הגשת בקשה לסגירת תיק מפורטת מאת משרדנו והליך ארוך מאוד, למרבה השמחה, הודיעה פרקליטות מחוז תל אביב למשרדנו את ההודעה שהלקוח חיכה הרבה זמן המודיעה לו על סגירת התיק הפלילי כנגדו

    להלן העתק מהודעת על סגירת תיק הפלילי 

    הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה. משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, בעל ניסיון ומייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות בכל שלבי ההליך הפלילי, לרבות עבירות אלימות במשפחה, עבירות מין במשפחה, עבירות סמים ועוד.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו